• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
lov - майстор
Айдеееееееееееееее.................... и тоя те метна в рякатааа....

А бе вие хора не четет ли преди да пишете нещо. Имате ли нещо от горе над раменете. То може и да имате ама вътре май няма нищо.
Сега остава и предложение за реактивен двигател от NASA да вградиш като по модерно.


П.П. Колега извини ме за спама в темата ти но не се здържах от такъв пост. За който почти съм сигурен че е от дистрибутор на такава техника и прави скрита реклама.
Johny - майстор
stivemaster написа:
Оправя те само честотен инвертор , пример - http://www.moeller.bg/admin/uploaded/M_ ... 5d494b3552 не знам цени трябва да се пита.
С това нещо се регулират само оборотите n=60f/p. Чети нагоре какъв е неговият случай.
Ловеч, съгласен съм, че по-ефтино и по-удобно е с кондензатори и може да поръча да му пратят от Б-я, ако не намери там. За мощността не зная, но трябва да се експериментира. Иначе за габарити има място, а трансмисията е шайба с два ремъка.
stivemaster - майстор
Момчета много е лошо да даваш акъл ако на теб самия не ти стига.Предполагам че и в Ловеч и Монтана както и на всякъде се ходи на училише . Там хората дето го посещават ги учат че трифазните мотори имат по голям въртящ момент ,което трябва да се компенсира ако искаш да ти тръгне после под товар повдигача със монофазен.На всичко отгоре го навивате човека да намали и мощността на 2.2 kW.Айде като разберете за какво служи даденото за пример устройство тогава да се упражнявате с клавиатурата .Междувременно да уточня че в Испания би трябвало да струва колкото 4 kW монофазен мотор какъвто е необходим всъщност ,за подмяната.
lov - майстор
stivemaster написа:
Момчета много е лошо да даваш акъл ако на теб самия не ти стига.Предполагам че и в Ловеч и Монтана както и на всякъде се ходи на училише . Там хората дето го посещават ги учат че трифазните мотори имат по голям въртящ момент ,което трябва да се компенсира ако искаш да ти тръгне после под товар повдигача със монофазен.
На теб май ти липсва най елементарното нещо да изслушваш събеседниците по точно да прочиташ какво са написали, а това е основното нещо което се учи даже още преди да ходиш на училище. Или те домързя да изчетеш цялата тема и хайде така пляс едно предложения което може да ползва с извинение да подпира някоя кола.Какво общо има честотния инвертор в случая с поставната задача. Или и по тази тема не си в час ами трябва да търкаме клавиатурите и да спамим. Тъй че хайде и без подобни коментари за образование и тем подобни. Ние с колегата може да имаме и в повече за разлика от теб но не парадираме с него.

А това дали двигателя ще има тази мощност аз се осланям на 30 годишната си практика с ремонти на машини. За колегата не знам но от 2 приказки се разбира че скоро си е монтирал такава та и той е в час. Тъй че кога си виждал една машина дето се вика само на картинка и не си завивал и едно болтче по нея недай да даваш акъл как се ремонтира. Аз пък си направих труда да погледна подобна. Щото едно ли е да помня къде и какво и забравям. Но поне помня какво стававаше като заклини. И знам че като тонаж е същата и двигателя имаше достатъчно мощност та правеше ремъците на дреп.

Нека колегата си прецени какво да прави щом е намерил на такава цена двигател, но си имам едно на ум че доста често преправят примерно шийката на вала на двигателя да не е на стандартен размер за да те вържат с резервните части към същата фирма.Така беше правено на тази която ходих да гледам. Елементарни номера ама какво да се прави правилата на играта са такива понякога. От друга страна не очаквах че цените са такива при него. Иначе пратка по автобус ако има възможност от тука след 2 дена е там стига да има възмост някой да му ги прати.
Но опре ли се до механично приспособяване става сложно и пак на същата цена. За това държах на варианта си.
Johny - майстор
stivemaster
Честотни инвертори за управление на АС ел. двигатели
Инверторите от серията ELDI са предназначени за
регулиране на скоростта /от там и въртящият момент - б.а./на трифазни асинхронни
ел. двигатели с мощност от 0,37 кW до 75 kW.
Области на приложения :
* Замяна на вариатори
* Регулиране на помпи и вентилатори
* Хранително вкусова промишленост
* Транспортни линии и конвейри
* Подемно-транспортни съоръжения ( асансьори и кранове)
* Дървообработващи машини
* Текстилни машини
* Екструдери
* Промишлени перални машини
Не искам да влизам в излишни спорове, но човека има монофазно захранване, а тези устройства работят с 3 /ТРИ/ фази. Надявам се правиш ралика м/у едно и три.
Нямам представа за твоите знания и не ги оспорвам. Просто можеше да кажеш, че не си обърнал внимание, без да се впрягаш.
Ако ми обясниш какво си искал тук:
че трифазните мотори имат по голям въртящ момент ,ко/й/ето трябва да се компенсира ако искаш да ти тръгне после под товар повдигача със монофазен
да кажеш и как да стане с помощта на въпросното устройство, ще почерпя с каса бира! :-D
stivemaster - майстор
Напротив колега обърнал съм внимание и нямаше да се впрягам ако нямах същата комбинация на друг вид машина.Сложих инвертор на Schneider Electric с монофазно захранване 220v да захранва оригиналния мотор 3 кв.Инверторът е монофазен 2.2 кв. но допуска голямо претоварване,сложил съм и допълнително радиатор намалил съм оборотите че не ми трябват толкова големи и се справя с по мощния мотор.
Честотния инвертор произвежда на изходите си това което програмирате
има куп функции.
А за Johny погледни тук.
Johny - майстор
Важното е, че си упорит.
Калкулирай предлаганият от тебе вариант с конкретни цифри и другият с нов мотор умножи резултата по 2 като за Испания и кажи какво си получил.
Но преди да направиш коментар, прочети първа страница от темата.
lov - майстор
Той темата която цитира не е прочел до край че хората са стигнали до бюджетното решение с нов двигател. Ти искаш тая да я почне от начало.

Чукча: Я не читател, я писател. :lol:
stivemaster - майстор
Е аз съм го написал но за хората дето могат да четат и в другата тема също този инвертор струва в испания колкото и 4 кв. монофазен мотор който му трябва на човека.Защото въпреки големия си акъл трябва да компенсирате въртящ момент от около 20Nm .Не можете да го постигнете нито с по малък монофазен мотор нито с монофазно включване на оригиналния.Последен опит ако можете да четете и се отказвам явно тук нивото е много ниско http://www.tehcomservis.com/forum/topic ... =6&topic=3 забележете какъв процент от въртящия момент получавате и дали ще стартира изобщо мотора под товар.
Johny - майстор
Така и така преебахме тамата та: Двама се срещат в СССР.
Въпрос - Вы сефте в советского союза?
Отговор - Имеется хас! :lol:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10

Тема "инвертор от 220 на 380 волта или подемник за автомобили." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: