• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
fikata - майстор
lubomirlz написа:
Е да ама на двигателя не му е все едно, по-добре е да се захрани така както си е указано на табелката.
Тъй,де.Тъй щото той от инвертора ще захрани таблото, а от таблото дето му стърчат шестте края ще захрани мотора.Инвертора няма общо със свързването на двигателя..
:)
lubomirlz - специалист
Хмм аз пък предлагам двигателя да се захрани директно от инвертора и той да си го реверсира и защитава, тъкмо ще може да си ползва и плавния пуск, а пък вече инвертора да се управлява от бутоните на таблото :)
moimoimoi - майстор
не не все едно как е свързан двигателя,зависи какво пише на двигателя- 220/380 или 380/660 волта пише на табелката на двигателя
имал съм случай при който на триъгълник не искаше да тръгне и загряваше а на звезда си вървеше перфектно
fikata - майстор
ZORRO 1972 написа:
....незнам как е свързан мотора.но шесте жици които идват от кутията със бутоните и отиват във мотора,са номерирани.и във кутишката на самия мотор също има номера,например.ВЕ1/ВЕ2/У1/У2/W1/W2/.ТАКА че няма как да ги объркам.но ми прави впечетление че мотора се мъчи.но за краткото време на проби...тои/мотора/се нагрява.дали защото се мъчи или липсва некоя фаза??/знам ли
Въпросът звезда или триъгълник е излишен.От таблото за управление излизат шест номерирани проводника до "кутишката" на двигателя "така, че няма как да ги сбъркам" Свързването звезда или триъгълник е осъществено в таблото.Както и реверса. Таблото трябва да се захрани с трите фази от инвертора и ....готово
moimoimoi - майстор
fikata написа:
ZORRO 1972 написа:
....незнам как е свързан мотора.но шесте жици които идват от кутията със бутоните и отиват във мотора,са номерирани.и във кутишката на самия мотор също има номера,например.ВЕ1/ВЕ2/У1/У2/W1/W2/.ТАКА че няма как да ги объркам.но ми прави впечетление че мотора се мъчи.но за краткото време на проби...тои/мотора/се нагрява.дали защото се мъчи или липсва некоя фаза??/знам ли
Въпросът звезда или триъгълник е излишен.От таблото за управление излизат шест номерирани проводника до "кутишката" на двигателя "така, че няма как да ги сбъркам" Свързването звезда или триъгълник е осъществено в таблото.Както и реверса. Таблото трябва да се захрани с трите фази от инвертора и ....готово
ами аз като гледам снимките-той точно така го е пробвал,но не става
според мен да си захрани трансформатора преди инвертора :lol: защото на трафа му трябва 230 волта/50 херца,а от инвертора да захрани контакторите за реверс които са

и ако може снимка на табелката на двигателя, както и да провери в таблото двигателя на звезда или триъгълник е свързан двигателя
mirk - майстор
moimoimoi написа:
**

ами аз като гледам снимките-той точно така го е пробвал,но не става
според мен да си захрани трансформатора преди инвертора :lol: защото на трафа му трябва 230 волта/50 херца,а от инвертора да захрани контакторите за реверс които са

и ако може снимка на табелката на двигателя, както и да провери в таблото двигателя на звезда или триъгълник е свързан двигателя
И аз сън на това мнение вече го повторих няколко пъти, инвертора е само за мотора, на оперативния траф никак няма да му хареса това което излиза от инвертора.
stivemaster - майстор
Обяснявам кратко и ясно.Първо инвертора идва с настройка на някакъв процент от въртящия момент може и от оборотите . Второ в упътването е описано свързването ,а не се измисля от някого във форума. Трето данните които трябва да се въведат трябва да се преизчислят по схема пак от упътването и според двигателя. Учудвам се че никой от участващите във темата не вдява достатъчно и давате съвети които дано да не ви дадат на вас.Преизчисление се налага заради разликата в мощността на инвертора и мотора.За да настроите честота и въртящ момент ви трябва вида на мотора ,тоест колко полюсен е ,може да е от 2 до 8 полюсен и колко му е мощността.Всичко е описано в упътването и не може да се измъдри така . На мен като ми се наложи си играх два дена сам и накрая вече за проверка се обадих на техник на доставчика.Човека беше толкова зарадван че може да се прояви дойде и почти съжали че съм се справил сам.Сподели че за миналата година са продали едва 4-5 а става дума за Елмарк.
ZORRO 1972 - специалист
Колеги,подемника тръгна.обадих се на продавача,тои пък се оказа и жичкаджия.тЪ доиде и започна да вкарва данни със бутоните.след като направи всичко това ,се наложи да махна всички.......контактори,жици,траффф,само прекъсвачите за краино горно и долно останаха и бутоните за нагоре и надолу.самия инвертор си обръща фазите.и използвам меко тръгване и спиране,което е върхът.имам кола на подемника.когато пускам надолу е 8А.а когато вдигам е 14А.невероятно съм щастлиФФФ.А,и друго.накара ме тЪ сложих мостове на клемите на мотора.тъ работи на триъгълник,маи.понеже беше късно,направих некоя и друга снимка.няма добро качество,но се вижда нещо.

Прикачен файл

P100713007.jpg
P100713007.jpg (110.77 KиБ) Видяна 4481 пъти
ZORRO 1972 - специалист
ето и друга

Прикачен файл

P100713003.jpg
P100713003.jpg (126.17 KиБ) Видяна 4480 пъти
ZORRO 1972 - специалист
и друга

Прикачен файл

P100708012.jpg
надписите един бъларин ми ги прави за 50Е.
P100708012.jpg (123.98 KиБ) Видяна 4479 пъти
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Тема "инвертор от 220 на 380 волта или подемник за автомобили." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: