• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
ZORRO 1972 - специалист
клемите

Прикачен файл

P100708010.jpg
това са клемите,сложих мостове м/у червени и сини.
P100708010.jpg (88.92 KиБ) Видяна 3006 пъти
Johny - майстор
Браво! Радвам се за тебе.
А мотора както е на снимката, нямаше да тръгне никога. В комплекта трябваше да има 3 пластинки. Ако ги поставиш в/у 3 те сини /накъсо/ и подадеш напрежение на червените /може и обратно/ - имаш свързване звезда 380V. Другото вече сте направили - триъгълник 220V.
lubomirlz - специалист
Браво ей за това ставаше въпрос :) точно както си трябва го е направил колегата :)
ZORRO 1972 - специалист
колеги така и не се разбра,кое е по удачния вариант спрямо цена и качество.инвертор за 290Е,или монофазен 2.2Кв.мотор за 280Е.???.джони ,гледам пишеш че си от монтана.аз съм от берковица.но живях в монтана младост 2.до бижуто,блок22.работех......говоря ти за 2001г.....във джет такси.моита беше номер 73 деу матиз.а си имах и един камион ,та ходех да изкопувам жито и царевица по селата.след това мелях на ишлеме във комущица или боичиновци или лом,и продавах брашното и смеските по селата.и........пак нестигаха парите.ееееееех,кога минаха почти 10г.разчувствах се ебаси.
Последна промяна от ZORRO 1972 на ср юли 14, 2010 1:07 am, променено общо 1 път.
lubomirlz - специалист
Ами щом и двете ти са на една цена, определено с инвертора е по-добре.
gattaka - специалист
Абсолютно с инвертора е по-добре,защото го слагаш и край!Няма да преправяш комутационната апаратура,той си защитава мотора и т.н.!Определеноинвистицията си струва,а при другиявариант със сигурност щеше да имаш много въпросителни!
mirk - майстор
gattaka написа:
Абсолютно с инвертора е по-добре,защото го слагаш и край!Няма да преправяш комутационната апаратура,той си защитава мотора и т.н.!Определеноинвистицията си струва,а при другиявариант със сигурност щеше да имаш много въпросителни!
Изчистването на таблото от всичките карантии ако не е преправяне на комутационната апаратура здраве му кажи :lol: май не си чел внимателно какво е направил.
moimoimoi - майстор
може да е имал предвит че ще е необходимо поне нова защита за монофазния двигател че той харчи по голям ток
а сега излишния чарколяк -контактори,защити,траф може да си ги продаде и да се почерпи
stivemaster - майстор
Айде жив и здрав и мерси колега ZORRO 1972.
ZORRO 1972 - специалист
Здравеите.нека благодаря на всички колеги които се отзоваха на запитването ми.без вашите насоки и мнения,нямаше да мога да се справя толкова бързо.а наистина подемника ми трябваше спешно.благодаря на ВСИЧКИ.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Тема "инвертор от 220 на 380 волта или подемник за автомобили." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: