И  аз  си мислех да го направя, да я нагрея малко да се разшири и да влезе "изолация" и в най-малките "фуги",само ,че мислех с парафин,че е по-фин от смолата,ама незнам какви са му изолационните качества,а и като се нагрее се втечнява,и от горе вече смола...Понеже вече вторичната е с по-дебел проводник не е със същото съпротивление ,като оригиналното  Ако му намаля съпротивлението в първичната,от 4 ома на 3.5ома  съответно ще се вдигне тока и ще товари повече комутатора ,но би трябвало и във вторичната да се индуцира по-голямо ЕДН (тука вече малко едно към гьотере си пиша  ) но все пак си мисля че трябва да има ефект с цел повишаване на напрежението във вторичната. (или само повече ще грее?)Лошото е че магнитопровода ме ограничава от към габарити,за по-голяма макаричка с повече намотки. Ще тествам ,а и в комутатора няма  кондензатор(преди време ремонтирах такъв на приятел)....и по схема няма кондензатор,ето снимки:
 ) но все пак си мисля че трябва да има ефект с цел повишаване на напрежението във вторичната. (или само повече ще грее?)Лошото е че магнитопровода ме ограничава от към габарити,за по-голяма макаричка с повече намотки. Ще тествам ,а и в комутатора няма  кондензатор(преди време ремонтирах такъв на приятел)....и по схема няма кондензатор,ето снимки:
http://kalin3000.snimka.bg/hobby/indukc ... 6.20547042 комутатор
http://kalin3000.snimka.bg/hobby/indukc ... 6.20547048 - схема на цялото запалване
								
															
																															
																								
															 ) но все пак си мисля че трябва да има ефект с цел повишаване на напрежението във вторичната. (или само повече ще грее?)Лошото е че магнитопровода ме ограничава от към габарити,за по-голяма макаричка с повече намотки. Ще тествам ,а и в комутатора няма  кондензатор(преди време ремонтирах такъв на приятел)....и по схема няма кондензатор,ето снимки:
 ) но все пак си мисля че трябва да има ефект с цел повишаване на напрежението във вторичната. (или само повече ще грее?)Лошото е че магнитопровода ме ограничава от към габарити,за по-голяма макаричка с повече намотки. Ще тествам ,а и в комутатора няма  кондензатор(преди време ремонтирах такъв на приятел)....и по схема няма кондензатор,ето снимки:http://kalin3000.snimka.bg/hobby/indukc ... 6.20547042 комутатор
http://kalin3000.snimka.bg/hobby/indukc ... 6.20547048 - схема на цялото запалване

 )а и честно казано,не знам от къде да си купя такъв импрегниращ лак!?(но ще изровя в "нета") Епоксидна смола има,сега разгледах оригиналната намотка,мда доста сериозно е пропита с някакъв лак ,направо е "бетон", а ако излезе нещо от "опитното зайче"  мисля че не ми е проблем да я направя цялата "гимнастика" на ново,сега вече поне знам как трябва да се направи и какво точно ми е нужно. А за изолацията,щом не става с парафин, значи загрявам и слагам смола с по-малко втърдител,както ми каза. Върху магнитопровода на първичната,мисля   да навия  тефлонова лента от долу и между редовете(утре е неделя и нищо не работи за да търся изолации за целта)те са два реда към 50 намотки , пел.0.8 мисля на ръка да ги навия.
 )а и честно казано,не знам от къде да си купя такъв импрегниращ лак!?(но ще изровя в "нета") Епоксидна смола има,сега разгледах оригиналната намотка,мда доста сериозно е пропита с някакъв лак ,направо е "бетон", а ако излезе нещо от "опитното зайче"  мисля че не ми е проблем да я направя цялата "гимнастика" на ново,сега вече поне знам как трябва да се направи и какво точно ми е нужно. А за изолацията,щом не става с парафин, значи загрявам и слагам смола с по-малко втърдител,както ми каза. Върху магнитопровода на първичната,мисля   да навия  тефлонова лента от долу и между редовете(утре е неделя и нищо не работи за да търся изолации за целта)те са два реда към 50 намотки , пел.0.8 мисля на ръка да ги навия. принципно са същите ,имат малки разлики (моя е АЕБ) в маслените отдушници,на единия водната помпа е на ангренажния ремък,при мен е външна в отворите на главата към смукателния ......но да не превръщаме темата ,в тема за двигатели.
   принципно са същите ,имат малки разлики (моя е АЕБ) в маслените отдушници,на единия водната помпа е на ангренажния ремък,при мен е външна в отворите на главата към смукателния ......но да не превръщаме темата ,в тема за двигатели. .jpg)

 Няма значение и тази ще бъде пробвана!
 Няма значение и тази ще бъде пробвана!