Всички имаме коли, нали ?
Fortune - специалист
grants написа:
не ми дига разхода ,а и добре си върви.като я изкарам, от фризера стои много бистра в сравнение от нафтата от петрол примерно,тя замръзва
В горивата се слагат добавки против замръзване само зимния сезон (обикновено от производителя). А ако има вода то със сигурност ще се утаи на дъното, защото е по-тежка от дизела и бензина.
koba - специалист
съветвали са ме да слагам двутактово масло в нафтата за да подобри смазването. Ако нафтата е гадна това ще помогне да не съсипе двигателя.
grants - специалист
ако сложа на зафирата малко масло във нафтата и ще трябва да правя ремонт на помпата.за тези двигатели е противопоказно
NEMESIS - специалист
grants написа:
колеги ,знае ли някой ка да разбера дали нафтата е качествена в домашни условия.питам защото ми дават нафтичка на черно на добра цена .колата ми е зафира 2000г.и малко ме е страх да не се цакне помпата.а между другото като сложа еда тубичка във фризера не замръзва.
Намери си така наречения коксов филтър и го монтирай преди помпата и карай смело!
Филтъра заменяй през 5-6 хиляди километра.
сола 180 - специалист
Колега колко струва тоя филтър??
Chefo77 - майстор
сола 180 написа:
Колега колко струва тоя филтър??
И аз това търся, ама нещо не ми се получава намирГането ...
NEMESIS - специалист
сола 180 написа:
Колега колко струва тоя филтър??
Последно мисля че го гледах около 120 лева.
Това е филтъра:
Изображение
Изображение
Няколко са по вид и размер.
Не всички стават за гориво!
Тези за нафта са само на вид същите.
Аз знам за Немски и Руски такива филтри но е възможно да има и други,
Освен че има утайник вътре има и филтриращ елемент в пъти по добър от тези с гръмките реклами.
25th Hour - специалист
Chefo77 написа:
2.0 DTI на Zafira няма нищо общо с Италия. Isuzu си е.
А JTD моторите едно ниво над TDI по всичко, освен градски разход.
Нали не забравяме, че е 2000 година?
Грешката е моя. Екотек си е разработка на ГМ и Деу по онова време а CDTI вече е италианско с Мултиджета...

А Исузу по това време са вече история... те слагат 1.5 и 1.7 литра дизели на старите модели с и без турбо а и има един с кулер 82 коня...

Относно как се вдига мощността на тоя мотор мога да ти пратя на лично инфото... може да стигне около 200 коня, което значи 165-170 на колелата...
сола 180 - специалист
Ще умра от смях.
Немезис как ще се избива тоя филтър бре???Ако наистина е 120 лв???

25-я и колко ще изкара тоя мотор ако така се надуе и най-важното колко ще струват тея 64-69 коня??????
NEMESIS - специалист
сола 180 написа:
Ще умра от смях.
Немезис как ще се избива тоя филтър бре???Ако наистина е 120 лв???
Бре,кое му е смешното :o
120 лева не са никак много пари за такъв филтър който събира всякакви боклуци и по този начин щади помпата и двигатела като цяло при дизела.

Тема "за нафтата" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: