• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
plamen_peev - специалист
(':hilfe:')Привет форумци, много неща съм изчел във форума, много сте ми помогнали макар и малко да съм се включвал в дискусиите. Сега сме изправени пред голяам проблем. Купил съм от Ерато 4-пътник със задвижка италиански на Mut Meccanaca Tovo и динамичния контролер на Интиел в комплект, предложен от Ерато. Та на проблема. Задвижката е модел V200/12/230/OO. Последното значи он/оф, а не модулираща, пак по препоръка на Ерато точно такава ни трябвала. Работата е там че задвижката има шест извода, контролера пет. Ето и как са те:
- контролер: нула, въртене по часовата, въртене обратна на часовата, маса и "С"
- задвижка: син - нула, кафяв- въртене по часовата стрелка
черен- въртене обратно на часовата стрелка, жълто/зелен- маса
червен- micro switch "No", сив - "C" comun micro.
Със моя човек дето се мъчим имаме съмнение че този червения micro switch "No" от задвижката можем да го игнорираме, ама от никъде няма компетентно мнение. Ерато още ги чакаме, а Интиел бяха глас в пустиня.
Моля ако някой може да помогне!!(':gott:')
filmatoplo - майстор
Ох аз ползвам вентили и задвижки на Хонивил -нула син -наляво и надясно -черен и кафяв -елементарно.
AntonBM - специалист
За това управление ли става въпрос?
www.intiel.com/dynamic_controller_bg_01.pdf
plamen_peev - специалист
За същото Антоне. Тебе май вече са те питали по въпроса. Ако си измислил нещо давай. :?:
filmatoplo - майстор
За контролера иска четене на описанието поне 10 -20 пъти-и пак има нещо неразбрано. :) Относно задвижката , мъча се да открия схема на ел свързване но не откривам -само картинка на задвижката -синя на цвят.Имал съм я но къде я гледах. :?
filmatoplo - майстор
MUTINT.CZ :) Влез в сайта и си намери задвижката :) дават ел схемата -ако някой може да я качи тук за умуване. Кой ще черпи.
LazarGanev - "Велик майстор"
Ето я схемата. Въпросът е, че контролерът има един извод по-малко и единият кабел на задвижката остава излишен - какво да правим с него
Изображение
AntonBM - специалист
Не съм голям спец в ЕЛ-а, пък и нищо не разбирам от този език (чешки ли е?) с който е описана задвижката. Все пак ще се пробвам да дам някакво мнение. Мисля, че се свързва така:
От ИНТИЕЛ: - На ЗАДВИЖКАТА
X1.17 – 0
X1.15 – 1
X1.16 – 2
X1.18 – към корпуса (заземяване на задвижката)
По надолу вече не съм много сигурен...
От контролера на Интиел се взема 24V промелив ток (AC) от клема X1.22, като се прави външен мост и с клема X1.21. Явно нула не се свързва (взема си я от заземяването). Задвижката се захранва с 24V (AC) от клеми 4,5 (от другия клеморед). Т.е. 4 да се свързва с X1.21, а 5 да е към X1.18.
До тук съм... повече без превод на тази задвижка не мога...
Ще се пробвам да намеря нещо на по разбираем език за тази задвижка.
filmatoplo - майстор
Със какво захранване е задвижката 24 или 220 :? Ако е със 220 волта свържете само нулата и двете фази за движение наляво и надясно на мотора на задвижката.Поне поморийския друго не праща към задвижката :?
filmatoplo - майстор
На схемата на Лазар -вляво долу е дадено 220 волтовото свързване -ама клеми 3 и 4 -какво правят :? Дамосеневиди и техническия чешки , аз знам само плажен -кой ще преведе -Микроспинаце .
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Тема "Помощ за свързване на задвижка към контролер" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: