• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
LazarGanev - "Велик майстор"
220V е захранването. Ето какво е дадено като ръководство със задвижката. Намалих резолюцията за да кача снимката, сега пък не се чете. Интересни червеният и сивият кабел:

Прикачен файл

Zadvijka.jpg
Zadvijka.jpg (197.74 KиБ) Видяна 5328 пъти
AntonBM - специалист
Намерих това:
http://www.mutmeccanica.com/catalogo/allegati/v200.pdf
Изисква регистрация и няма много данни. Само габарити и основни характеристики, но не и ЕЛ-схема.
Браво бе Филма, Ти само микроспинаце ли не разбра? Аз нищо не мога да си преведа...
Относно схемата на Лазар, аз никъде не виждам 220V. За 3-4 и аз не знам? Струва ми се, че те отговарят на X1-19 и X1-20 от управлението на Интиел и там има някакъв бутон (възможно е да е за рестартиране)...
Лазаре, не се чете с тази резолюция...
Все пак в моят каталог (от линка по-горе), наистина дават че, V200 e 24 V a M1000 e 230V. Само, че в схемата, която си атачвал ти го дават 24VAC (24V променлив ток).
Я най-добре виж какво пише направо на двигателчето. Там трябва да пише на колко волта е.
LazarGanev - "Велик майстор"
AntonBM написа:
Браво бе Филма, Ти само микроспинаце ли не разбра? Аз нищо не мога да си преведа...
Това е - през лятото Филма набляга на чехкините и чешкият не му е чужд :-D . Лошото е че повредих оригиналния файл и сега трябва да сканирам наново - т.е. да разкачам и закачам компове, че с този скенера не мога да го подкарам
Двигателчето сега не ми е под ръка (Пламен може да погледне), но мисля че няма съмнение, че е 220В.
AntonBM - специалист
Не го сканирай целия!
Наблегни само на 3-ти лист. Таблицата със свързването – кабелите описани с цветове и функцията им.
filmatoplo - майстор
Червения и сивия кабел са -помощни микропревключватели -а сега де .Тоест превода от Микроспинаце е микропревключвател.Точно двата кабела вътре ги дават в задвижката нещо като ключ .Да не е -когато задвижката стига до краен изключвател да ти подава фаза за към сигнална лампа. :? Ако задвижката е пред мен ще я разгадая за секунди -тоест ще и подавам захранване и ще меря какво става с изводи-3 и 4. А клеми 19 и 20 на контролера са за Блокиращ термостат или само мостче.
AntonBM - специалист
Прав си 230V e. В моя каталог видях, че задвижката М1000 се предлага в 2 варианта:
00 – тя е On/Off и МО – с междинни положения. Твоята беше ОО и наистина е 230V другата е 24V.
Във файла си намерих таблица (до сега не се бях зачитал). Там дават:
Функция/цвят/клема:
Нула/светло син/0
Върти по часовника/кафяв/1
Обратно на часа/черен/2
Прекъсвач затворен (С)/сив/3
Прекъсвач отворен (NO)/червен/4
Земя/жълто-зелен/без клема
В забележките под таблицата е писано, че за версия ОО са комплектовани с помощен стандартен MUT прекъсвач, който свързва 0-2 и спира вентила в позиция А. (завърта вентила обратно на часовниковата стрелка и спира в крайно полужение).
filmatoplo - майстор
Аз го превеждам -когато задвижката стигне до крайно положение в посока обратна на часовниковата стрелка -контакта Ц и НО ще се затвори . Това значи че този контакт между клеми 3 и 4 е независим , но за какво ще се ползва :? какво ще си включваме или изключваме с него , какво толкова че вентила се е врътнал обратно по часовника. :?Това за свързването на задвижката към поморийския контролер няма значение -понеже си получават функцията само от кабелите за нула и посоките .Промените и сигналите контролера си приема от датчици по тръбите , вътрешен стаен и външен термостат , и ако е необходимо тогава променя посоките на задвижката . Ако бъркам поправяйте , ама не бъркам щото аз монтирам Хонивил задвижки които нямат сивия и червен кабел и си работи :)
plamen_peev - специалист
Абе то и Интиелския контролер дава клема за микропрекъсвача "С". въпроса е за другия, да го шунтираме ли или няма да работи без него?
Другите пет клеми си съвпадат и по описание на контролера и по задвижката. само този пусти микропрекъсвач "NO" не можем да му намерим мястото.
LazarGanev - "Велик майстор"
Ето я таблицата:

Прикачен файл

tablica - Копие.jpg
tablica - Копие.jpg (36.9 KиБ) Видяна 4862 пъти
LazarGanev - "Велик майстор"
Сега говорих пак с шефа на сервиза в Хасково и обеща, че утре най-сетне ще получим инструкциите. Сега при тях е лудница заради панаира, който се открива утре.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Тема "Помощ за свързване на задвижка към контролер" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: