Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
tassel - специалист
Оооооооооо, да..... Разбира се..... 22ст дневна и 12ст нощна. Явно и други хора са се разпищели, защото като говорих с него беше по-нисък от тревата и каза, че щял да говори с шефа си, да решат проблема. Ама, кога ще стане.......!!!!!!!!!
krasiorocknroll - специалист
Всички които рпоизвеждат и продават енергия са задължени да спазват ето това
http://elektroenergetika.tu-sofia.bg/do ... %D0%B8.pdf
kuger - майстор
Имахме подобен проблем във входа на блока.Захранване 3 фази и прекъсната нула/изгоряла обувка в таблото/.Страшна асиметрия по фазите-в нас варираше от 150-180V до 310V.Така,че проверете нулата там,където тръгва кабела/трафопоста/.
gattaka - специалист
torbalan написа:
на половина съм съгласен с gattaka - за това, че до електромера тока трябва да е с необходимите параметри... и че ония са за ...автоцензура...

обаче за тока - да ме прощава, но плащаме най-евтиния ток в евросъюза....
Може и така да е не споря,но за сметка на това постоянно има надписани сметки,да не говорим за качеството на енергията!
blv - специалист
Една от причините е или трафопоста или мрежата след него или и двете да не са оразмерени правилно
т.е. да има голям пад на напрежение по кабела, да не е разпределен правилно товара в ТП.
Друга причина би била силно променлив товаров график, но си има начин трансформатора да се превключва автоматично.
Всичко при вас мирише на голяма икономия за проектиране и апаратура.
Решението е: първо лаборатория; после пращаш данните на енергото с копия до ДКЕВР и Комисията за защита на потребителите,
след което чакаш багерите и новия ТП. А за изгорелите уреди дело за нанесени материални щети.
Добре е да се съберете всички потърпевши.
John - специалист
Това, за автоматичното регулиране на стъпалата на трафа ,не съм го срещал.Обясни,или пусни линк ,интересно ми е.А,по проблема:нямаме постоянен спад който,е характерен за лошо оразмеряване на сеченията.Тука има/доколкото разбрах/постянна игра на напрежението.Лошото на това е че,причините може да са много.Лоша нула,лоша връзка по трасето СР Н и т.н т.н.
John - специалист
За,Янсена знам но,досега не съм го срещал в трафо 20/0.4.Там обикновенно е прост стъпален регулатор на 3 степени.В промишлени прдприятия може и да има,но при битови потребители май ще оскъпи доста нещата.Но не споря,на този свят всичко е възможно.Благодаря за линка.
fikata - майстор
blv написа:
Янсенов регулатор
Нека не заблуждаваме читателите.Янсенов регулатор в кварталните трафопостове,т.е в мрежите ниско напрежение, никога не е имало, няма и няма да има.Регулирането на напрежението там се извършва ръчно на страна ниско напрежение с превключвател при изключен товар.
Янсеновият регулатор работи дистанционно под товар и има приложение в голямите подстанции високо/средно напрежение...
blv - специалист
Всичко е въпрос на икономическа оценка. Казвам само че има начин да се регулира, съвсем друг е въпроса ако линията е дълга и за да има накрая 220/380в. в началото може да е и 240/410в. Пак казвам. че са пестени пари за проектиране основно, за да се разпредели правилно товара на един ТП най-малкото се гледа къде е центъра на товара или се прибягва до два по-малки ТП, но за малките селища където този проблем е основен на никои не му се дават пари, пак нека си пишат учените колко волта трябва да е при електромера и на клемите на контакта. Добре дошли в Ъпсурдистан :?

Тема "Променливо напрежение" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: