• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
zdravkich - специалист
ArturDent, жалбата до ел.разпределителното дружество ти е необходима, защото като имаш пусната жалба или заведено дело, не могат да ти прекъснат ел.захранването докато не ти върнат обратен отговор на жалбата или да има решение на съда (съгласно общите условия в договора). Те си отбелязват в системата входящия номер на жалбата и не би трябвало да пращат екип за разкачане от системата (друг е въпроса че нямат синхронизация помежду си и стават грешки).
mirk - майстор
А има и друг момент, дали по висшите институции ще ти обърнат внимание без да се жалвал първо към въпросното дружество :? Би трябвало реда да е такъв, първо към дружеството което те е ощетило после към контролния орган контролиращ действията им се жалващ че не са взели отношение. Така разсъждавам аз без да съм имал подобни перипетии с доставчици.
ArturDent - Почти Безобиден
mirk написа:
.. без да се жалвал първо към въпросното дружество
@mirk Това да не е казарма - първо да се жалваш на прекия си началник, от него ;)
Става въпрос за съвсем друго нещо. ДКЕВР, може да глоби дружеството, но не може да ги накара да ти върнат парите или да получиш обезщетение. Съда прави това.

@zdravkich Аз затова съм написал писмо с обратна разписка.
Chefo77 - майстор
ЧефоС написа:
Приемете го като спам, но това може да се случи само в България. Дали е енергото, ВиК, болници, и каквото се сетите, обикновенния човек все е от е....та страна. Аман!
Да бе, верно - само в България има печалбари и боклуци. Навън не е така! Там като отидеш да се жалваш, те канят на кафе с бисквитки! Там тревата е по-зелена, водата е с повече Н2О и т.н.
НАВСЯКЪДЕ по света където има частни отношения, когато могат да те нае..т, те е..т. ЕОН/ЧЕЗ/ЕВН не са български фирми, никой не може да ме убеди, че нашите тук действат без да знаят шефовете им...
И в случая не говоря за някакъв псевдопатриотизъм, а за махане на капаците.
vk - специалист
Входирах поредна молба/жалба/ до ЧЕЗ (по горния въпрос) и първата до ДКЕВР.
Жената в деловодството каза, че от ДКЕВЪР изпращали запиване (до ЧЕЗ в случая) какво са направили и какво правят по съответния въпрос в жалбата.
Явно че тръгват едни преписки и отговори, до безкрай. И няма го началника, който да вдигне телефона , лицето Х да се яви при него, и да получи нареждане какво да направи.
vk - специалист
Днес дойдоха да го сменят електромера - след 23 дни (не са преминали 30 дневния срок, който обикновено дават), ще видим сега с корекцията на сметката как ще стане.
  • 1
  • 2

Тема "ЧЕЗ не бърза със смяната на повреден електромер ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: