Няма значение коя е първа втора трета.Това е условно.Важното да си сигурен в начало и край на всяка намотка.Нормално е трите извода от намотките да излизат заедно от към бобинажа в клемната кутия...
borisiliev написа:С мултицет ще намеря отделните намотки,има ли някакво значение между първа,втора трета.Имам и пусков кондензатор,който в момента не го ползвам.Ако всичко вържа както трябва,трябва ли да тръгне без външна помощ.Пусковия кондензатор е задължителен в твоя случай. При голямо хлъзгане (пуск), работният кондензатор по принцип е недостатъчен. Вероятно и свързването в звезда е погрешно за твоя двигател. Провери дали работният кондензатор има достатъчен капацитет. За 1 kW ти трябват към 68 µF. Дори да пише толкова на корпуса, ако не е нов, най-вероятно стойността му е значително по-ниска.