• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
Dj_VeRsAcE - напреднал
Колеги как бих могъл да си запуша радиатора с прахчета и течни добавки нестава :!: Тече стабилно :shock: Течовете са отстрани кадето е пласмасова част :!: всички съвети са от полза :!:
25th Hour - специалист
Само нов... и с лепене не става...
inspo - майстор
Не се занимавай с прахчета и подобни, най-много да запушиш нещо по системата( радиатора на парното например) или да прецакаш водната помпа.
montti - напреднал
има машина в софия където прещанцоват радиатори, но незнам къде е
имам ремонтиран радиатор за поло, сеат, шкода т.е. цялата ваг група
за кола с климатик е 2001 г.
Gerald - помощник
Нов. Не се излагай, идва зима, натоварванията ще се увеличат, пластмаса не се лепи да издържа няколко атмосфери. По-добре навреме и планирано дай пари за нов радиатор, отколкото по студовете да останеш на пътя, даже и парното няма да работи, мани останалите проблеми
mariayn - специалист
Смяна само, не се занимавай с глупости .Ще ти излезне по евтино с нов .
Ivo_Dinkov - специалист
Най- сигурния начин да си запушиш радиатора на парното е като сипеш в охладителната система препарат за спиране на течове.
И на двете си коли имах грижи с радиаторите и се убедих, че нов е най- евтиния и най- разумния вариант :-D
ЧефоС - специалист
Dj_VeRsAcE написа:
Колеги как бих могъл да си запуша радиатора с прахчета и течни добавки нестава :!: Тече стабилно :shock: Течовете са отстрани кадето е пласмасова част :!: всички съвети са от полза :!:
Колега, отвън виждаш пластмасова част. Но вътре има метална част с отвори, през които минават тръбичките на радиатора. Най-честата причина за теч е това, че там се е разхерметизирало, металната част е ръждясала. Може да се закърпи положението, но само временно. Затова си купи нов радиатор, докато още е топло.
ArturDent - Почти Безобиден
Ivo_Dinkov написа:
Най- сигурния начин да си запушиш радиатора на парното е като сипеш в охладителната система препарат за спиране на течове
Колега обърни внимание на цитата! Абсолютно е прав колегата Ivo_Dinkov. А и смяната на радиатор на парното ще ти излезе поне 2 пъти по-скъпо, заради труда (зависи от колата, но при мен се сваля цялото табло).
Ivo_Dinkov - специалист
Ето и снимков материал за доказателство колко е неприятна смяната на радиатор на парното- това са колите ми :lol:

Ауди В3
Изображение

Ауди С4
Изображение
  • 1
  • 2

Тема "Радиатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: