Всички имаме коли, нали ?
n.yaneff82 - специалист
паркирам колата ,гася я , но се сещам да отида до едно място и се опитвам да я запаля , но ток няма грам ,бутнах я запалих и се почна с проблемите
Сд-то започна да пука и да прескача на радио
чистачките се движиха страшно бавно
светлините по таблото намаляха
фаровете -късите като габарити , а дългите като фасове
алармата заключва колата и след 10 сек. почва да пищи

едвам се прибрах , изгасих я и пак не можа да запали


някой има ли идея какво може да е станало
не съм гледал бушони или каквото и да било , че беше тъмно
Chefo77 - майстор
Вероятно проблем с динамото (алтернатора) и не зарежда достатъчно, в резултат на което колата черпи ток от акумулатора. Другия вариант е някъде да имаш слаба връзка. Погледни двата кабела, които свързват акумулатора, дали са стегнати добре. Ако да - свали акумулатора и го зареди. Ако като го върнеш всичко е ОК, значи алтернатора е за ремонт. Ако не - слаби връзки някъде другаде (например масата на купето).
Мисля си, че ще имаш износени четки.
ZMeyGorianin - майстор
Незарежащ алтернатор!- опаа закъснял съм :)
ArturDent - Почти Безобиден
+1
Атлернатор, динамо или както там му казват, различните майстори.

П.П. Имал съм (жената е имала) следния проблем:
Динамото имаше износени две-четири срещуположни писти на динамото.
5 пъти пали нормално, 1 не пали.
Като запали - отивам на сервиз - мерим, всичко ОК. Ако не запали - бутаме - пали и всичко е ОК. Просто, зависи как точно се се е позиционирало динамото при спиране.
И..ба ми ма...та две седмици - то нов акумулатор, четки .... и к'вото се сетиш...
shotik - майстор
Изображение
Отпечатайте си тази схема и търсете най-срещаните повреди по нея по електрическата част на автомобилите,като логиката е да се провери всеки елемент и ако е здрав да се минава към следващия,докато се намери неизправния,на който да се направи ремонт или смени.
Chefo77 - майстор
Артъре ... почти съм убеден, че говориш за стартера с това пали/не пали :)
Следващия път ще знаеш - като не запали - на 3-а, малко бутане напред - назад и наново опити :) Да си дойде на зъбите.
Последна промяна от Chefo77 на нед ное 28, 2010 7:43 pm, променено общо 1 път.
shotik - майстор
[quote="ArturDent"]

П.П. Имал съм (жената е имала) следния проблем:
Динамото имаше износени две-четири срещуположни писти на
динамото.


Просто, зависи как точно се се е позиционирало динамото при спиране.


За какви писти имаш предвид ?

И какво е това позициониране на динамото ?
:?
ArturDent - Почти Безобиден
Абе, нали четките контактуват там с нещо, ама ми излезе от главата името на ония медните пластини върху ротора.
Както и да е, проблема беше оправен, а колата е продадена отдавна.
shotik - майстор
На съвременните автомобили се монтират алтернатори,на ротора има графитни пръстени ,където контактуват две четки.
Ако е било на стари коли отпреди 30 г ,може да е имало динамо,на което има колектор ,където контактуват 2 или 4 четки.

Както Chefo77 пише ,вероятно си се объркал и пишеш за стартера,където има медно -графитни четки и при липса на контакт не може да се развърти стартера.
След като е развъртял мотора и си прекъснал стартирането,ротора на стартера спира на различни места и ако има биене на колектора ,заяла четка ,може да се стигне до случаи ,които си написал.
n.yaneff82 - специалист
Мерси момчета за бързите отговори ,утре ще я разхвърля кочината да видим какво ще стане .

Само да попитам ако динамото не зарежда мога ли да мина 20 км.

Тема "пасат В3 почти има ток" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: