Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
Силно ме съмнява. Ако имаш прясно зареден акумулатор, може и да минеш, но иначе не рискувай!
Ivo_Dinkov - специалист
Малко тъпо звучащ въпрос, но свети ли ти лампата на алтернатора при даване на контакт?
Системата е така направена, че ако изгори лампата, не зарежда алтернатора. Звучи налудничаво, но всъщност е много хитро :wink:
ditronix - специалист
Ако караш през деня и не си на фарове,можеш да минеш много.Зависи от колата,дереджето на батерията,температурата на околната среда....Според мен за стартер и дума не може да става,вероятно е заминал акумулатора или алтернаторът се е скапал...
Ники274 - специалист
Ако акумулатора е на минимум 2 години и колата се кара на ден по 5-10-15км само и отделно е на фарове.Вероятността да не може да се зарежда акумулатора за този пробег е доста голяма.Хубаво е като идва зимния сезон да му се направи едно бързо и леко обслужване,да се долее дестилирана вода (ако има възможност),да се зареди със зарядно,да се почистят клемите и т.н.За по придирчивите има и по-сериозни мерки,които се взимат спрямо акумулатора-гъстота на киселинността,евентуално смяна на същата ,промиване на клетките и т.н.
Chefo77 - майстор
Ако системата е наред, дори и с почти разреден акумулатор ще може да запали топла. Да не говорим, че когато двигателя работи, първо се осигуряват нуждите на включените консуматори, чак тогава остатъка се "влива" в акумулатора. Т.е. няма как алтернатора да работи нормално и фаровете да мъждукат :)
n.yaneff82 - специалист
Явно не се изразих правилно , Нямам намерение да тръгвам някъде ако динамото не работи ,снощи минах към 20 км. с по-горе описаните повреди ,затова питам дали е възможно да мина тези километри без динамо

А акумулатора е добре ,колата пали трудно на газ и като няма бензин въртя по 20 -30 сек. докато запали и акумулатора държи , а относно километрите за последните два месеца съм навъртял 7500 км
petkov_75 - специалист
Имах аналогичен случай,но на Пасат дизел!При нов акумулатор ми направи абсолютно същия проблем!Оказа се,че един от плюсовите кабели, който отива от акумулатора към стартера (или алтернатора,не помня вече!)има хлабава връзка и оттам този проблем!Провери най-напред кабелите,пък тогава разглобявай други неща!Успех! :-D
n.yaneff82 - специалист
Успях да я запаля , пуснах един плюс към стартера и запали веднага , но от там нататък идея си нямам какво да правя, така че я закарах на майстор,довечера ще ми каже кое какво и най важното колко
n.yaneff82 - специалист
Колата е готова оказа се ,че е ремъка за динамото е разхлабен и не зарежда добре акумулатора
нов ремък ,зареждане ,абе разминах се с 25 лв
stiv1961 - майстор
n.yaneff82 написа:
А акумулатора е добре ,колата пали трудно на газ и като няма бензин въртя по 20 -30 сек. докато запали и акумулатора държи
Ако бензиновата помпа е потопяема/в резервоара/,никога не оставяй колата без бензин.Ще изгориш с доста парички.И друго--като се застуди не тормози стартера--пали на бензин и като позагрее мотора минавай на газ.

Тема "пасат В3 почти има ток" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: