Всички имаме коли, нали ?
8180 - майстор
И аз бях доста изумен с едно Митсубиши - скоростите са отделен блок.
След проблем в скоростите и по-сериозно проучване, се оказа някакво по-леко масло. Не си спомням числата, но от номенклатурата на Лукойл го подбрахме.
Обяснението беше, че някакви колела и лагери (за 5-та скорост) стоят високо и с по-тежки масла не се мажат добре.
Та не се "закачайте" с Артър.
Даже е добре, че ни сигнализира за "има такова животно".
Кой чувал - чувал, кой не - все ще си спомни тази тема.
25th Hour - специалист
Само да добавя, че ако си с LSD е хубаво да се сложи добавката на Кастрол... Иначе ми е интересно тоя мотор / разбирам не е Исузу 2.8/ как се държи в това купе. Всичко му е голямо а цифрите иначе са доста скромни...
MamaMy - майстор
Явно, че няма тук трабантаджии. Там има двигателно масло за скоростите и бъркано за прасето :-D .
BAlexandrov - специалист
Спокойно, Хондите и те са така.
ArturDent - Почти Безобиден
25th Hour написа:
Само да добавя, че ако си с LSD е хубаво да се сложи добавката на Кастрол...
За задния диференциал цитираното 75W140 е с търговско име Castrol SAF-XJ и в него си има добавка LSD. Би трябвало - при 40 лв/литър.
Ама направо си е без пари сравнено с "оригиналното" на GM, за което ми искаха 97 лв./литър.

Двигателя - Ами на модела след 1999 г. се слага само един дизелов двигател X22DTH - 116 к.с. Държи се прилично, ама не съм го карал много все още.
Турбо лага е сравнително по-незабележим сравнено с 20DTH 101 к.с. (в Зафирата на жената) , но набира по-бавно от Passat B5 TDI (AFN 110 к.с.), при сравнително еднакво тегло.
MamaMy - майстор
Сигурен ли си, че мотора е ИСУЗУ, щото аз не съм. ИСУЗУ май е само 2,8 :?

http://testdrive.bg/testdrive/preview80.html
25th Hour - специалист
Y22SE също се слага след 1999. Еконормата му е различна. Аз не знам дали правилно разбрах, но Фронтерата ти е 2.8 мотор и си писал за него нали?

Турболага предполагам, че е по- малък защото доста кубици и все пак няма тази дупка.

А цената на маслото е сравнително добра. Все пак е марково.

Дано те слуша тая чугунена планина...
ArturDent - Почти Безобиден
MamaMy написа:
Сигурен ли си, че мотора е ИСУЗУ, щото аз не съм. ИСУЗУ май е само 2,8 ?
Май си прав, и за да отпаднат всички съмнения двигателя е X22DTH, на GM ;) Пък бил той на Опел, Исузу или Шевролет... - на кой му пука?
25th Hour написа:
Y22SE също се слага след 1999....
...А цената на маслото е сравнително добра. Все пак е марково...
...Дано те слуша тая чугунена планина...
Цитирания от теб двигател е безинов, а не дизел. Има и Y22DTH, ама не знам каква е разликата от писания по-горе.
Добра, добра цената, даже много добра сравнена с оригиналното масло на GM 97 лв./литър
Не е толкова тежко купето (къса база). Пасата, който карах преди това B5, даже май-беше по-тежък. По мои спомени - като седнех в него, таман ги закръгляхме на 2 тона.
:-D
MamaMy - майстор
Артъре, при тоя як дизел 200кг + - не е фатално :-D .
Не го товари с толкова тежки инструменти и ще компенсираш
25th Hour - специалист
Да де грешно съм го написал. Буквата X пред кубиците означава, че покрива норма Евро 2, Y e Евро 3, Z Евро 4.... сега са на буква А

Тема "Двигателно масло в скоростната кутия ?!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: