• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
pavka - специалист
Здравейте !

Съфорумка /от др.форум/ не може да "открие" къде се намира
ключа "airbag off" Renault Clio 1999,обслужващ пасажерското
място! /ако има такъв :-D/

Идеята ми е да се монтира такъв прекъсвач,който да е с ключ/патрон/.
Бихте ли ме насочили /линк/ към такива изделия.

Благодаря Ви предварително!

ПП На МПС-то на синът ми си има такава елиминация с ключа за запалването.

Изображение

ПП Може би въпроса ми е за раздел "Електротехника" ? :?
gattaka - специалист
На някои коли съм виждал да има отстрами на таблото,като отвориш вратата!
pavka - специалист
Аз това намерих на картинка : /ама дали е за това :? /

Изображение

от тук:/стр.24/
http://store4.data.bg/lzae//Clio%20Symbol.pdf
maroka - специалист
Във форума на Рено можеш да попиташ :)
Там със сигурност ще знаят.
pavka - специалист
maroka написа:
Във форума на Рено можеш да попиташ :)
Там със сигурност ще знаят.
Момата /съфорумката/ е пускала тема там - не знаят ! :?
Ако няма ще "инплантираме" такъв от Пежо. :-D
stan_slav - специалист
Ключа за изключване командва блока за управление на Еърбеците, а не прекъсва електрически веригата на десния еърбег. Всяка намеса в инсталацията на тази система довежда до спиране на функционирането и, а може и до сериозни наранявания при грешка и задействане на някой от пиропатроните. Ако искаш да имаш подобна функция трябва да се смени управляващия блок и част от инсталацията, което е свързано с доста разходи и едва ли е рентабилно.
pavka - специалист
stan_slav написа:
Ключа за изключване командва блока за управление на Еърбеците, а не прекъсва електрически веригата на десния еърбег. Всяка намеса в инсталацията на тази система довежда до спиране на функционирането и, а може и до сериозни наранявания при грешка и задействане на някой от пиропатроните. .
Много съм съгласна!

Как ще коментирате това : :?
Изображение

Изображение

http://clio.sym0nd0.com/tag/ph1/

:? Нов(надлежен) софтуер./памет-инт.схема,а не цял блок/
stan_slav - специалист
Някой марки и модели ползват унифицирани блокове, които подлежат на софтуерно адаптиране за конкретно използване. Бегло погледнах едни схемички на Еърбег блокове на Клио, варианта който е с ключ се ползва след 2001 г., освен че има 4 ри еърбега, предните са с двойни пиропатрони и пиропатрони за 4 те колана на колата, нещо което при другото изпълнение липсва. Като добавим и специалния конектор който се ползва за включване на централата, дори и интервенцията с добавяне на извод за ключ е рискована. Само да добавя преди всяка интервенция свързана с демонтаж и монтаж на блокове от еърбег системата е необходимо 10-15 минути преди това да се откачи акумулатора и да се включи само след като всичко е свързано както трябва. Най- малката грешка води до отчитане на грешка и блокиране на системата докато не се закачи на диагностичен уред.
ПС . Първата ти снимка с знака на таблото отстрани е предупреждение, че има еърбег и какво не трябва да правиш за да не пострада някой от неговото отваряне, не че може да се изключва.
pavka - специалист
stan_slav написа:
Някой марки и модели ползват унифицирани блокове, които подлежат на софтуерно адаптиране за конкретно използване . преди всяка интервенция свързана с демонтаж и монтаж на блокове от еърбег системата е необходимо 10-15 минути преди това да се откачи акумулатора и да се включи само след като всичко е свързано както трябва. Най- малката грешка води до отчитане на грешка и блокиране на системата докато не се закачи на диагностичен уред.
ПС . Първата ти снимка с знака на таблото отстрани е предупреждение, че има еърбег и какво не трябва да правиш за да не пострада някой от неговото отваряне, не че може да се изключва.
stan_slav,
Много благодаря за ОТГОВОРА!
/в общи линии това съм списала /

PAV1 :
http://forum.bg-mamma.com/index.php?topic=548896.15
stan_slav - специалист
Сетих се за един вариант, но не е приложим за постоянна употреба с ключе, а само еднократно и след като отпадне необходимостта да се възстанови. Може да се изключи еърбега и вместо пиропатрона да се включи резистор /около 3 ома/, който да симулира пиропатрона. Всичко трябва да се направи както написах по-горе, изключване на акумулатора, изчакване, прекъсване на проводниците към еърбега, поставяне на резистора от страна на централата и задължително окъсяване на двата края към пиропатрона. Това нещо ако се реализира с ключ има голям риск при превключване да се генерира грешка. Най-добре е под ръка да има тестер и ако може от начало да се провери чрез него колко ома е реално пиропатрона.
  • 1
  • 2

Тема "Ключ "airbag off" Renault Clio 1999?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: