• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
pavka - специалист
stan_slav написа:
Може да се изключи еърбега и вместо пиропатрона да се включи резистор /около 3 ома/, който да симулира пиропатрона. .
М,да - има "светлина в тунела"!
Резистора да е на т.н. позиция "of"! :? - СИМУЛАЦИЯ
Правя една аналогия с управлението на ключа/степените/
за парното на WV (Б2). :-D
/1,2,3 позиция са през резистори,а 4 пряка)

stan_slav,
Много благодаря за идейността ти !
peps - напреднал
Явно няма бутон, защо не го изключите софтуерно? Не е толкова скъпо и е по-безопасно :)
MamaMy - майстор
Що да не става с ключ и превключване? Какво не му харесвате на това връзване примерно?
stan_slav - специалист
Ето това е варианта за промяна. Проблем при използване на ключ е, че в момента на комутацията може блока за управление да отчете грешка.

Прикачен файл

Shema.JPG
Схема
Shema.JPG (14.14 KиБ) Видяна 6477 пъти
ArturDent - Почти Безобиден
А защо изобщо трябва да се изключва ?
escutcheon - специалист
ArturDent написа:
А защо изобщо трябва да се изключва ?
Най-вероятно бебе на предната седалка!
pavka - специалист
stan_slav написа:
Проблем при използване на ключ е, че в момента на комутацията може блока за управление да отчете грешка.
:? Нали затова при стандартно заложен такъв превключвател
/ръчна деактивация на възд.възглавница/ се използва и ключа за
запалване на МПС-то

Изображение
http://public.servicebox.peugeot.com/do ... 6%2065N01A
pavka - специалист
escutcheon написа:
ArturDent написа:
А защо изобщо трябва да се изключва ?
Най-вероятно бебе на предната седалка!
Да,но нека само обсъдим техническата част ! :)
stan_slav - специалист
pavka написа:
stan_slav написа:
Проблем при използване на ключ е, че в момента на комутацията може блока за управление да отчете грешка.
:? Нали затова при стандартно заложен такъв превключвател
/ръчна деактивация на възд.възглавница/ се използва и ключа за
запалване на МПС-то

Изображение
http://public.servicebox.peugeot.com/do ... 6%2065N01A
Така е, но този превключвартел не комутира директно веригата на еърбега а просто подава команда на ЕКУ то. По конкретно - в ключа има два резистора свързани последователно примерно 2 по 1 КОм като превключвателя окъсява единия от тях. Така ЕКУ то следи ако между двата проводника е 1 КОм включва еърбега, ако е 2 КОм го изключва. Всяка стойност различна от тези двете /прекъсване, окъсяване, допиране на някои от изводите към маса или плюс/ генерира грешка и блокира системата.
pavka - специалист
stan_slav написа:
Някой марки и модели ползват унифицирани блокове, които подлежат на софтуерно адаптиране за конкретно използване. Бегло погледнах едни схемички на Еърбег блокове на Клио, варианта който е с ключ се ползва след 2001 г., освен че има 4 ри еърбега, предните са с двойни пиропатрони и пиропатрони за 4 те колана на колата, нещо което при другото изпълнение липсва. Като добавим и специалния конектор който се ползва за включване на централата, дори и интервенцията с добавяне на извод за ключ е рискована. Само да добавя преди всяка интервенция свързана с демонтаж и монтаж на блокове от еърбег системата е необходимо 10-15 минути преди това да се откачи акумулатора .
stan_slav ,
Много благодаря за коментариите ти ! :prayer:
Според мен "момата-собственичка на МПС-то/,трябва да процедира така:
Да намери в София "алармаджии",разполагащи с надлежния софтуер
/изчистване на грешки след задействане на airbac/ и схеми.
Ако беше от Варна щях да я насоча към такива. :)
Според мен е възможна такава "интервенция" на ключ от модел след
2001г. :?
Относно резисторите - виж какво "изрових"/седалки/:

Изображение

http://www.cliomods.com/styling/fittingrecaros/
  • 1
  • 2

Тема "Ключ "airbag off" Renault Clio 1999?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: