Всички имаме коли, нали ?
новия12 - специалист
тая занималня с наливане на масла в праговете я знам от времето на жигулите - когато всички си мечтаехме за лада 1500 с четирите фара....никога и през акъла не ми е минавало да правя тая гимнастика - щуротия голяма - да запазиш праговете си - то живота ни замина - праговете да не фанат ръжда...по тая тема - имам един комшия военен пенсионер - оригинален малоумник - тои пък ми грабва акъла като всяка есен сменя греста на лагерите на главините на москвича си ...

ето ви нова тема - подобна на сегашната :-D
valmet - специалист
новия12 написа:
всяка есен сменя греста на лагерите на главините на москвича си ...
Що да хаби пари за лагери,като има грес и време в изобилие!
новия12 - специалист
пропуснах и да спомена че също от него съм виждал да маже стъклата на москвича от вътрешната страна с нещо като сапун щото стъклата на противогазите се мажели със същото за да не се изпотяват...
ми то като видях след мазането кво мазало става... майко - мила....
пък ако почна и да пиша за акумулатора кви грижи полага - кво мъкнене сутрин и вечер става...

:-D
25th Hour - специалист
crez написа:
25th Hour написа:
Франсета и Италианки почти няма в движение...
А, немой така, дъщеря ми кара рено 5 произведено миналия век 1987г. не си знае километрите,(не работи километража) не знае сервиз. Ръждяса около капачката на резервуара :? и тази година го изкърпиха. Знаеш жените как подържат коли, не се знае кога е сменяно маслото, д/ля е с верига, също не е сменяна, желязна машина се оказа рендето. Колкото до опела, притчета за ръждата си е гола истина, ако беше обратното нямаше опел да вложат толкова средства и всичките им нови купета са също подцинковани като на другите марки. Тоя номер с маслото го правехме на ладите и москвичите, с това се потвърждава лафа че опела е москвича на Германия.
Не казвам, че не гният, но глупостите, които чета от големи хора малко ме подразниха. Опел в тия години имат слаби купета, за сметка, на това имат уникално здраво окачване, много по здраво от VW например, много по-пъргави мотори и технически по- нареждни.

Освен това Опел не са вложили абсолютно никакви средства през тия години за да отстранят проблема. Просто по-новите модели вече отговарят на изискванията, които са нормални и редни.

Ако ме попита някои дали предпочитам Опел пред Фолксваген или Форд- отговора е твърдо ДА.

А личното ми отрицателно мнение към френските и италианските коли не е базирано на четене на списания а на опита ми а той показва, че с много много малки изключения в тия държави не са направили почти нищо читаво в сегмента ширпотреба.

По тоя параграф немците са много по-напред.


Японците в тия години правят също страхотни барутарници- никакви екстри. слаби ламарини и олигофреничен дизайн... те поне правят хубави мотори и скоростни кутии.... поне в малките литри..
ArturDent - Почти Безобиден
25th Hour написа:
... много по здраво от VW например, много по-пъргави мотори и технически по- нареждни...
Тук не си прав. Имал съм и двете марки (по няколко) - все дизелови.
Просто GM не могат да правят дизелови двигатели! Даже няма място за сравнение.
Chefo77 - майстор
ArturDent написа:
25th Hour написа:
... много по здраво от VW например, много по-пъргави мотори и технически по- нареждни...
Тук не си прав. Имал съм и двете марки (по няколко) - все дизелови.
Просто GM не могат да правят дизелови двигатели! Даже няма място за сравнение.
Лошото е, че са като в оня виц за Турция ... че мъжете не можели да забременеят, но в Турция продължавали с опитите ...
Лошото е, че Опел (GM) никога не са имали читав дизел, но винаги са пробутвали на пазара някаква недомислица, само и само да покажат, че могат да мислят на тема дизел.

Между другото, има хора, които не ги интересува дали дадена кола се чупи малко повече или по-малко, защото търсят емоцията или комфорта. С риск да прехвърля тук спора от друг форум ... усещането, което имаш в една стандартна Алфа, го нямаш в нито едно VW или Опел. А за комфорта на френските среден клас лимузини - или хубаво или нищо. :wink:
kuuuuuul - майстор
И аз не съм фен на френските коли но имам едно Рено Трфик 1981г. бензин 43кс./Петрохан с 1200кг без проблем/ карам го от двйсет години и изненадващо съм много доволен,изплатило се е няколко пъти което е най-важният критерий за мене,всичко друго са празни приказки,тъй като идеален автомобил няма :!:ако имаше всички щяхме да караме само него.
ditronix - специалист
След ръждата едно от най-големите изобретения на ОПЕЛ са двигателите ЕКОТЕК.Това са екодвигатели,които са конструирани така че да имат повишен (мнооого меко казано!) разход на масло-справка-купища отзиви във форум ОПЕЛ.Колкото до френското и немското-аз съм пристрастен,но ще сипя един факт-в началото на 90-тте в Германия РЕНО 19 бе наречен от германците "Убиецът на ГОЛФ".И с право според мен-регистрирани повече продажби на 19-та спрямо ГОУФ-а.Колкото до комфорта на средния клас френски автомобили-ако някой е сравнявал ГОЛФ и ОПЕЛ примерно с ПЕЖО 30Х или 40Х, РЕНО КЛИО,19,МЕГАН,да не говорим за ЛАГУНА или пък с моделите на СИТРОЕН-този човек е разбрал къде е комфорта.За пословичната немска здравина -един факт- МЕРСЕДЕС тази година закупиха акции на РЕНО,за да могат да ползват платформите и моторите на КЛИО и МЕГАН за своите А и В класи. Този факт е мноооого показателен.Разбира се,всичко това не е без хич-РЕНО получават достъп до техните бензинови мотори от 2 литра нагоре.Но фактите са си факти.
eurogas - специалист
И аз съм фен на тази технология с маслото.

Имам джипка Тойота, всяка година я качвам на канал и всички повърхностни ръжди отдолу ги напръсквам със спрей течна грес, после карам по прашен черен път, всичко се налепва с прах и защитава перфектно от солта през зимата. :yawinkle:

Тема "Как да увековечим Опела" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: