• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Всички имаме коли, нали ?
Бат Иво - специалист
Chefo77 написа:
torbalan написа:
само дето гаранцията на един съвременен нов автомобил в европа е от порядъка на 5 до 7 години без оглед на изминатите километри
а ако някой е купувал чисто нова кола през 75та нека сподели какви са били гаранционните условия ;)
Не словоблудствай, гаранцията е или-или, което настъпи първо :) Чети малките букви.
Четох , четох и като стигнах този пост не се здържах!Аз моя го купих от/ Ситроен Испания/ чисто нов.Мога да те уверя че такова нещо или години или км. няма!!!Ако си платиш гаранцията!/ Пояснявам/ -Взех го на изплащане за 60месеца и ако платиш допълнително / към вноските/60 вн.по 23 евро ПОЛУЧАВАШ ГАРАНЦИЯ ОТ 5год. без ограничение в пробега!Това е истината.
Бат Иво - специалист
И не публикувайте расъждения от типа- Защо да си плащам гаранцията ,ами ако нищо не се счупи?Или.Не ме интересува гаранцията щото........Това са типично балкански расъждения.Та нима като си правиш застраховка живот трябва непременно да умреш за да не загубиш парите?Или като правиш пълно автокаско години наред трябва непременно да те блъснат,запалят или ограбят що то иначе даваш пари на вятъра????????Доста изопачени виждания!
25th Hour - специалист
Харесва ми легендата за 2-3 че и 7 години гаранция без оглед на километрите. Дали някой е имал щастието да купи нова кола и да се възползва от тая гаранция.... сигурен съм, че би било любопитно...
Chefo77 - майстор
Бат Иво написа:
Chefo77 написа:
torbalan написа:
само дето гаранцията на един съвременен нов автомобил в европа е от порядъка на 5 до 7 години без оглед на изминатите километри
а ако някой е купувал чисто нова кола през 75та нека сподели какви са били гаранционните условия ;)
Не словоблудствай, гаранцията е или-или, което настъпи първо :) Чети малките букви.
Четох , четох и като стигнах този пост не се здържах!Аз моя го купих от/ Ситроен Испания/ чисто нов.Мога да те уверя че такова нещо или години или км. няма!!!Ако си платиш гаранцията!/ Пояснявам/ -Взех го на изплащане за 60месеца и ако платиш допълнително / към вноските/60 вн.по 23 евро ПОЛУЧАВАШ ГАРАНЦИЯ ОТ 5год. без ограничение в пробега!Това е истината.
Знаеш ли ... добре ще е да си четеш добре гаранционните условия, защото не звучи добре за човек, който претендира че е достатъчно в час, за да си купи нов автомобил.
Производителя ВИНАГИ има изискване или-или, щото ти е бедна фантазията колко км могат да бъдат навъртени на един автомобил за 3 - 5 - 7 години. Най-малкото ако се замислиш, щеше да има таксита по на 1 милион гаранционни километри.
Да не би да става дума за някаква ограничена гаранция, примерно да си плащаш 80% от стойността на ремонта след някоя година?
Каското няма нищо общо. Макар че можеш да пробваш за 1 година да предявиш 20-ина иска ...
stan_slav - специалист
Бат Иво написа:
И не публикувайте расъждения от типа- Защо да си плащам гаранцията ,ами ако нищо не се счупи?Или.Не ме интересува гаранцията щото........Това са типично балкански расъждения.Та нима като си правиш застраховка живот трябва непременно да умреш за да не загубиш парите?Или като правиш пълно автокаско години наред трябва непременно да те блъснат,запалят или ограбят що то иначе даваш пари на вятъра????????Доста изопачени виждания!
Мога да ти дам един прост пример - разсъжденията оставям на теб. Клиент с 5 чисто нови буса, Гаранция 100 000 км, смяна на консумативи на 15 000 км - за гаранционния период 6 смени. Разликата в цената в обслужване в фирмен и в обикновен сервиз 250 лв на бус на смяна. 6 х 5 = 30 смени по 250 лв. са 7500 лв. Та какво точно трябва да се счупи на някой бус за тия пари. Мога да ти кажа с точност даже какво се е счупило на бусовете, което може да мине по гаранция за този период - 1 стартер - чисто нов струва около 700 лв - отремонтиран за около 70 и дребни проблеми с окачването на плъзгащите врати, които не надхвърлят 100 лв. Да не говорим, че още при първа смяна на единия бус му падна масления филтър по време на движение - едно извинявай нямаше от фирмения сервиз.

Застраховките и вземането на пари от застрахователите са една много дълга тема за разговори ама не и е тук мястото.
Бат Иво - специалист
Мисля че правилно написах-/това са бг.расъждения /.Валидни за цените в БГ. и начина на живот там!Имам приятел които хвърли турбо на ауди и това му струваше 3900евро. Колата беше на 3год. и 98 000км.Ако имаше гаранция щеше да икономиса 4000евро.Никога не можеш да ме убедиш в този начин на мислене.Втори пример- купуваш нова кола в Испания за 30 000евро.застраховката пълно каско за година и е 1200 евро.Всяка следваща година пада с 50 евро.За 6 год.ще дадеш 6900 е. ако през това време не ти се случи нищо?По твойте расъждения трябва да си изядеш топките от яд!?А я си престави обратното при поредната буря тополата от улицата пада и ти сплесква любимия автомобил така че и за части не можеш го предаде?Тогава кво?
Бат Иво - специалист
stan_slav написа:
Бат Иво написа:
И не публикувайте расъждения от типа- Защо да си плащам гаранцията ,ами ако нищо не се счупи?Или.Не ме интересува гаранцията щото........Това са типично балкански расъждения.Та нима като си правиш застраховка живот трябва непременно да умреш за да не загубиш парите?Или като правиш пълно автокаско години наред трябва непременно да те блъснат,запалят или ограбят що то иначе даваш пари на вятъра????????Доста изопачени виждания!
Мога да ти дам един прост пример - разсъжденията оставям на теб. Клиент с 5 чисто нови буса, Гаранция 100 000 км, смяна на консумативи на 15 000 км - за гаранционния период 6 смени. Разликата в цената в обслужване в фирмен и в обикновен сервиз 250 лв на бус на смяна. 6 х 5 = 30 смени по 250 лв. са 7500 лв. Та какво точно трябва да се счупи на някой бус за тия пари. Мога да ти кажа с точност даже какво се е счупило на бусовете, което може да мине по гаранция за този период - 1 стартер - чисто нов струва около 700 лв - отремонтиран за около 70 и дребни проблеми с окачването на плъзгащите врати, които не надхвърлят 100 лв. Да не говорим, че още при първа смяна на единия бус му падна масления филтър по време на движение - едно извинявай нямаше от фирмения сервиз.

Застраховките и вземането на пари от застрахователите са една много дълга тема за разговори ама не и е тук мястото.
И кви са тия консомативи?И ние сме шофьори кви са тия бусове?Пример- моито масло се сменява на 30 000км.Ангренажен ремък-120 000км. Гумите са на 67 000 още са оригиналните.Накладките още са оригиналните и имат още поне за 20 000км.Ремъци на приводи 150 000км. Система ФАП зареждане на 120 000км.Хидравлична система на окачването 5 год. гаранция без ограничение на пробега.Акумолатор също!ЗА КОИ КОНСОМАТИВИ МИ ГОВОРИШ????
torbalan - Дървен философ
няма да те разберат...
Chefo77 - майстор
Ти на каква кола сменяш маслото на 30 000 км?
wizli - специалист
Chefo77 написа:
на каква кола сменяш маслото на 30 000 км?
Нова,
РЕНО например, отпреди 4-5 години за увеличили от 15 на 30 000 км,
то затова по-новите им коли се трошат яко при втори собственик,
особено дизели.
Иначе за европееца е добре: за 150 000 само 4 смени на консумативи,
после нова кола, а на старата в БГ следващия собственик прави основен ремонт....
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Тема "Класация на Autobild за най-лош и най-добър автомобил 2010г." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: