• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
romanpm - майстор
MamaMy написа:
И като го вържеш този уред до акумулатора, при въртене на стартер стрелката ще му се навие на ограничителя. :-D
[-X Не си прав , той смята да мери тока на генератора колко дава , а не стартерния :wink:
Johny - майстор
romanpm написа:
[-X Не си прав , той смята да мери тока на генератора колко дава , а не стартерния :wink:
Странен отговор :? . Колко дава - колкото вземеш, толкова дава. Ако е повече от възможностите му, ще изгори. Когато включиш фаровете, ще дава едно, без фарове е друго. Този ток не касае никого и ако имаше нужда, щяха да сложат уред. Но щом иска да мери, нека да мери. :axe:
mitcd - специалист
fikata написа:
mitcd написа:
.
А това шунДово съпротивление на практика е парче шина или дебела тел. от накава медна сплав.
.
Калибрирано съпротивление съобразено с вътрешното съпротивление на изм.уред за разширяване на обхвата му.
Да знам че е така !
vvk79 - специалист
Моето предложение е ,ако иска човека да си мери тока от генератора да си вземе един амперметър -кръгъл, черен от -30 до 30 А слагал съм такъв на мотокари и си е точно за автомобили. Свързва се последователно с кабел с подходящо сечение.
abcdefghijklmnopqrstuvwxz - майстор
Johny написа:
romanpm написа:
[-X Не си прав , той смята да мери тока на генератора колко дава , а не стартерния :wink:
Странен отговор :? . Колко дава - колкото вземеш, толкова дава. Ако е повече от възможностите му, ще изгори. Когато включиш фаровете, ще дава едно, без фарове е друго. Този ток не касае никого и ако имаше нужда, щяха да сложат уред. Но щом иска да мери, нека да мери. :axe:
В москвич 2140, както и на други модели има амперметър + - 20А, няма контролни лампи.
Вижда се веднага - зарежда, не зарежда и с колко.
fikata - майстор
abc и т.н *как да пейстнеш този ник - излиза извън монитора :-D *
Похвално е,че ни подсещаш за такъв тунинг.Друго си е водачът да следи показанията на амперметъра непрекъснато
. И като падне стрелката-газ до ламарината да навакса...
Не знам градско как ще е при тези ограничения на скоростта...
А и друго нещо имаше при москветата е ладите - смукача. Жалко,че и него го няма вече...
:-D
Последна промяна от fikata на чет фев 10, 2011 3:02 pm, променено общо 1 път.
abcdefghijklmnopqrstuvwxz - майстор
fikata написа:
И като падне стрелката-газ до ламарината да навакса...
Не знам градско как ще е при тези ограничения на скоростта...
Москвича няма проблеми с генератора (той е преоразмерен като всичко руско :lol: ).
При изтощен акумулатор, на 1200 оборота зарежда над 20А - стрелката забива на мах. На 2800 оборота му дават 40А заряд. На 800 об. е на 0А, под 800 вече почва да се разрежда акумулатора. Някой даже си регулираха навремето оборотите по амперметъра 0А=800 об./мин.
petromaniq - специалист
Нещо куца из постовете. Алтернаторът за който иде реч, не "московското динамо" сигурно дава повече от 40А. И да не се забравя, работата на генератора не е да зарежда акумулатора, а да поема целия товар в бордовата мрежа. По-умно е да си сложиш един волтметър и той да ти казва колко е напрежението на клемите на акумулатора. Чрез него ще ти е ясно какво става с ел. системата.
  • 1
  • 2

Тема "свързване на амперметър" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: