Всички имаме коли, нали ?
новия12 - специалист
привет колеги . от няколко дена ми се върти в главата една щуротия ама то за ЛУД ЧОВЕК И СИЛЕН ВЯТЪР ПРЕГРАДИ НЯМА....
преди повече от 20 години бях горд собственик на 3броя ВОЛГА ГАЗ ... от тогава ми останаха много и всички резервни части нови за тия возила. гледах в един руски форум такава с отрязан таван...ми то голяма гъзария... хем ретро хем нещо нестандартно...
с отрязването мисля че няма да имам проблем. притежавам всичко необходимо откъм инструменти мисля че и от към познания...
въпроса ми е знаете ли после в КАТ с регистрацията как стоят нещата???
не мисля да слагам гурук защото ми се вижда сложно пък и грозно... просто в багажника гумирано платнище за цялата кола....поради факта че жена ми си има кола - аз си имам кола - сина ми си има кола - тая ще ми е за чешене на крастата и за хоби и занималня... надявам се ме разбрахте правилно ... благодаря ви за вниманието :)
miro333 - напреднал
колега, преди да отрежеш покрива трябва да подсилиш купето, защото в противен случаи с времето ще се изкриви, изметне. За подсилването на купето е хубаво да използваи двойно Т образен профил или квадратен профил, тръба в никакъв случаи.
новия12 - специалист
квадратния профил мисля да е в праговете - големи и широки са...имал съм кабрио и като качах колата на тротоара с едно от колелата и вратите оставаха под напрежение...
torbalan - Дървен философ
новия12 написа:
... въпроса ми е знаете ли после в КАТ с регистрацията как стоят нещата???...
ако спазват закона в КАТ не би трябвало да ти я регистрират преди да минеш технотест или нещо такова...

по закон - нямаш право да правиш изменения в конструкцията на автомобила... дори китайските ксенони са незаконни ;)
новия12 - специалист
торбалане -мен точно това ме притеснява щото няма да има гюрук и поради това с технотеста маи ще стане проблем..
inspo - майстор
новия12 написа:
......
въпроса ми е знаете ли после в КАТ с регистрацията как стоят нещата???
.........
Минава се Технотест

Извадка от сайта:
"Преустроени ППС са тези, които са претърпели конструктивни промени - напр. преустройство на пътническо МПС в товарно; на товарно МПС в пътническо; увеличаване или намаляване на седящите места в пътническо МПС; оборудване на учебни МПС; смяна на двигател; промяна на надстройка на товарно ППС и др.п."

новия12 написа:
.....
не мисля да слагам гурук защото ми се вижда сложно пък и грозно... .....
И като завали дъжда гледаме сеир. Но какво от това, важна е тръпката :-D



П.П. Изпреварили са ме.
новия12 написа:
мен точно това ме притеснява щото няма да има гюрук и поради това с технотеста маи ще стане проблем..
Ами питай ги дали става.
torbalan - Дървен философ
дали има гюрук или не - няма никакво значение...
ако е гработно направено - на технотеста не би трябвало да се очакват проблеми...
miro333 - напреднал
аз си мисля че няма да се разминеш с укрепване само на праговете. Трябва да има поне 2 диагонални и пенпендикулярни греди, защото има и усукване на купето особено по нашите пътищта... погледни последните модели кабрио с какво конструкция са

Прикачен файл

bodyshell_stability.jpg
bodyshell_stability.jpg (59.3 KиБ) Видяна 5244 пъти
inspo - майстор
Сетих се за едно видео в духа на темата :-D :-D :-D

http://www.vbox7.com/play:1b077a2b
новия12 - специалист
ха ха ха ... ми луфтовете по кардана и каретата ???...само за технотест са - ще им се грабне акъла :-D :-D

Тема "въпрос за рязане на кабрио" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: