Всички имаме коли, нали ?
eurogas - специалист
Става, не е толкова страшно, има доста направени, дори имаше едно немско филмче как точно се усилва конструкцията, въпроса е да се навиеш да започнеш, хванеш ли флекса....готова е.

Колкото до технотеста, аз бих си я карал без технотест, те с пияните шофьори без книжки немогат да се преборят, та моя покрив ли им е проблема. :tonqe:
peter_m - специалист
... и още първата патрулка, която те види смятай те е спряла.
gattaka - специалист
miro333 написа:
колега, преди да отрежеш покрива трябва да подсилиш купето, защото в противен случаи с времето ще се изкриви, изметне. За подсилването на купето е хубаво да използваи двойно Т образен профил или квадратен профил, тръба в никакъв случаи.
Колега защо тръба в никакъв случай след като всички ролл бари и клетки на състезателни коли са именно от тръба?
Е верно,безшевна тръба,но тръба!Рама на картинг,бъгита и т.н. има доста примери,дори ако легнеш под някой Трабант ще видиш,че отдолу го обикаля тръбна рамка,фабрична!Освен това мисля,че тръбата е по-здрава от квадрата-говоря да са направени от еднакъв материа,аднакви размери,еднаква дебелина на стените!
miro333 - напреднал
gattaka написа:
miro333 написа:
колега, преди да отрежеш покрива трябва да подсилиш купето, защото в противен случаи с времето ще се изкриви, изметне. За подсилването на купето е хубаво да използваи двойно Т образен профил или квадратен профил, тръба в никакъв случаи.
Колега защо тръба в никакъв случай след като всички ролл бари и клетки на състезателни коли са именно от тръба?
Е верно,безшевна тръба,но тръба!Рама на картинг,бъгита и т.н. има доста примери,дори ако легнеш под някой Трабант ще видиш,че отдолу го обикаля тръбна рамка,фабрична!Освен това мисля,че тръбата е по-здрава от квадрата-говоря да са направени от еднакъв материа,аднакви размери,еднаква дебелина на стените!
задай си въпроса каква е формата на профила на рамата на кола, камион, понеже съм завършил КММ, няма нито една тръба в каквото и да е носещта конструкция повярвай там напреженията и натоварванията са многоо, много по-големи от колкото на която и да било кола :)
gattaka - специалист
Чакай,чакай...тук нали говорим за подсилване,тоест за спомагателна конструкция!Те носещи си остават фабричните греди!Няма значение!НЕка да не пълним темата на колегата със спам!На мен ми е по-интересно как ще се скрие подсилващата конструкция!Тоест,отдолу ли ще е,в купето ли ще се заварява? :?
новия12 - специалист
праговете се цепят и в тях се поставят квадратни или правоъгълни кутии - ще се реши като се отворят праговете... заваряват се по цялата дължина.... тръби не .защото по неудобно се заваряват пък незнам откъде ми е останало в съзнанието че тръбата е по не здрава отколкото квадрат. - говорим за еднакви дебелини на стените... пък и вгледаите се в повечето външни метални стълбени конструкции по сградите - никъде няма тръби.... :)
velsi - Почетен майстор
Кръглата тръба има по-здраво сечение от квадратната. Но с квадратната се работи доста по-лесно. Затова ги виждаш по-често.
gattaka - специалист
И аз това имах предвид!
M(art)o - специалист
Колега,
Ако наистина се стигне до флексовката,
за да не се огъва прекалено купето бих ти препоръчал да го подсилиш в долната част като последния мустанг гт кабрио виж снимки от интернета, за да добиеш примерна представа, но от средата на купето до багажника вървят две 5мм квадратни тръби които тръгват от вратите и стигат до центъра на отсека на резервната гума като се захващат през средата с вертикано разположени тръби които се закрепват под задните облегалки, вратите трябва да cе подсилят c двойни тръби, които тръгват от пантите до ключалката за предното стъкло един ролбар от седалка до седалка стига, за гюрука по-лесно би било с клип бутони в стил Cobra или Caterham ;) Има ги в Нет-а-(Конструкции и скици)
А за Гюрука -
Да ама , ако решиш да си сложиш гюрук... тогава става весело! :lol:
А и несъмнено, ще ти се прииска да си поставиш покрив, над главата си ;)
Тогава как си представяш укрепването на рамката на челното стъкло, кък виждаш възела с уплътнението на гюрука към предната страна при затваряне и каква е кинематиката на механизъма на гюрюка (пък бил той и с ръчно затваряне).
Така че според мен, цялата тая "домашна олимпиада" ми се вижда безсмислена!

Тема "въпрос за рязане на кабрио" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: