• 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 28
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
vankovarnata - специалист
След като си подготвил въздушния за регулиране сложи едни ампер клеши и пипни тримера при едни 22 градуса от дистанционното, машината да влезе в номинал при 40 градуса на водата, а после ще мислим дефроста. Въздушния го сложи на входящата възможно най-близо до ТО. Тръбния го помести на ТО малко под средата. Дай инфо за температури на фреон,вода и най-важното ток. Опитай се да стабилизираш машината да работи около 40 на водата и малък ток. После ще мислим развъртането. Реално при малка разлика на водата вход-изход трябва да има малък разход. Било то 30/35, 40/45 машината спира да се товари. Не гледай колко е в стаята. Нека да я направим стабилна и после ще гоним стаите. При тоя голям разход на ток трябва да имаш голяма изходяща и малка входяща 50/35 което показва загуби. Щом постигаш близки дай да видим тока колко е?

Не се води от помпата на naughty. При него има голяма изолация и системата работи на Т близка на подовото, което е голям +. Другото е че твоите радиатори почти не отдават, а охлаждат водата затова нека се стабилизира системата на малък ток и тогава ще гониш топло.
Dimonrb - специалист
lz1add написа:
Целта на т.нар.секретни кранове е да изравниш по дебит отделните тела - респ.да ги накараш да греят/охлаждат/ ЕДНАКВО, независимо колко са отдалечени от помпата/демек.... какви са им хидравличните загуби/. Това трябва да е направено още при пускането на отоплителната инсталация в работа.
Ами това не е направено, защото радиаторите и парното си ги правих сам. Това изравняване не може ли да се направи сега?
Dimonrb - специалист
vankovarnata написа:
След като си подготвил въздушния за регулиране сложи едни ампер клеши и пипни тримера при едни 22 градуса от дистанционното, машината да влезе в номинал при 40 градуса на водата, а после ще мислим дефроста. Въздушния го сложи на входящата възможно най-близо до ТО. Тръбния го помести на ТО малко под средата. Дай инфо за температури на фреон,вода и най-важното ток. Опитай се да стабилизираш машината да работи около 40 на водата и малък ток. После ще мислим развъртането. Реално при малка разлика на водата вход-изход трябва да има малък разход. Било то 30/35, 40/45 машината спира да се товари. Не гледай колко е в стаята. Нека да я направим стабилна и после ще гоним стаите. При тоя голям разход на ток трябва да имаш голяма изходяща и малка входяща 50/35 което показва загуби. Щом постигаш близки дай да видим тока колко е?

Не се води от помпата на naughty. При него има голяма изолация и системата работи на Т близка на подовото, което е голям +. Другото е че твоите радиатори почти не отдават, а охлаждат водата затова нека се стабилизира системата на малък ток и тогава ще гониш топло.
Предложението ми харесва и датчиците ги преместих както си писал ама опитите ще останат за след празниците щото ще ходим на ски.
vankovarnata - специалист
Dimonrb написа:
Предложението ми харесва и датчиците ги преместих както си писал ама опитите ще останат за след празниците щото ще ходим на ски.
Сетих се и друго. Ако имаш достъп до външното погледни изхода на компресора/от където тръгват тръбите за бойлера/ трябва да има датчик. Къде е монтиран? Той следи изходящата Т на фреона и дава инфо за управлението на компресора на колко да се развърта.
mama_zlatka54 - напреднал
РАДИАТОРИТЕ ШУМЯТ И КЛОКОЧАТНЕ ИСКАТ ДА ГИ РЕГУЛИРАТ
hladnia - специалист
Dimonrb написа:
Предложението ми харесва и датчиците ги преместих както си писал ама опитите ще останат за след празниците щото ще ходим на ски.
Наистина гледката е доста любителско нахвърляна, :shock: особено тоя датчик прикрепен само със скобата без изолация :? (по принцип ако няма место на топлообменника се поставя във един Т и датчика е вътре изолиран от водата )
Да не говорим за проводниците че висят като чирва . :lol:
Възможна причина както споменаха е да няма достатъчен дебит през радиаторите(позапушена цедка на филтъра, върти през най близкия отсек и др.)
Тоя въздушния така сложен от снимката не става ясно каква е целта на измерване . :?
Каква е температурата на отдалечения радиатор ?
Аз също подкрепям идеята за поставяне на колер във хола и преместване на радиатора във спалнята заради шума то вентилатора нощем.
НО не прочетох отговор тоя чилар не е ли и за охлаждане?
Изображение
STO-YAN - специалист
vankovarnata написа:
Dimonrb написа:
Предложението ми харесва и датчиците ги преместих както си писал ама опитите ще останат за след празниците щото ще ходим на ски.
Сетих се и друго. Ако имаш достъп до външното погледни изхода на компресора/от където тръгват тръбите за бойлера/ трябва да има датчик. Къде е монтиран? Той следи изходящата Т на фреона и дава инфо за управлението на компресора на колко да се развърта.
Здравейте! След компресора не би трябвало да има датчик. Серпентината в бойлера е около 5м. Изпълнителя на инсталацията
беше споделил, че 2м. тръба Ф10, се равнява на 1 kW ел. мощност. По груби сметки за бойлера ще отиват до 2,5 kW.
Когато бойлера си повиши температурата, фреона само ще преминава и ще поддържа температурата на водата.
В случая е необходимо да се следят температурите в ТО. Необходимо е основната мощност на машината да се ползва за
отоплението и там е приоритета. Бойлера се явява второстепен консуматор. От прочетените теми във форума, стигам до
извода, че, колкото са по-ниски температурите на водата в ТО, толкова е по-малка стойността на корегиращото съпротивление и повече се доближаваме до обикновенния климатик въздух-въздух. Това е основната причина да се използват
водни конвектори/ако няма подово/ при отопление с ТП.
vankovarnata - специалист
STO-YAN написа:
Здравейте! След компресора не би трябвало да има датчик.
Има и следи Т на фреона и пази от прегряване. Това е в климатичното тяло. Намира се след компресора и преди 4пътника.
hladnia - специалист
Dimonrb написа:
7-8 ампера беше консумацията когато сметките ми бяха по 200 лева. за съжаление сега не мога да я премеря, защото нямам ампер клещи.
От един месец съм с нов без серпентина 150л Дипломат 3кВ.
Току що ми излезна новата сметка за ток - 275.12лв. при положение че една седмица бяхме на ски и парното го бях оставил на около 14-15 градуса (20 по климатик) или поне като се върнах беше толкова.
Поздрави,
Димо
Колегата сигорно си кара ските, :roll: НО темата е интересна дотолкова че клиентите първо бързат да се оплакват и да плюят срещу майсторите. :shock:
Тъ човек не е зле да вземе калкулатора, и да види какво иска. :?
При ток (8А) х220=1760Wкоето е на половина от пълната мощност 2,55кW.
При 30 дена месечно имаме 480ч.дневна,и 240ч.нощна.
1,7 кWх0,17ст.=0.29ст.на час дневна, 480х0,29=139,2лв.
1,7 кWх0,12ст.=0.20ст.на час нощна 240х0,20=48лв+139=187лв.
Е къде остават бойлер,пералнята, хладилник, печка за готвене и др. . :-D :partyman:
Последна промяна от hladnia на пет мар 04, 2011 6:41 pm, променено общо 2 пъти.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 28

Тема "Термопомпа Въздух-Вода от Vanko68 висок разход" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: