• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 13
Всички имаме коли, нали ?
сола 180 - специалист
Абе много акъл давате всички ама като почне да дава човека по 100-тина лева средно на месец за ремонти и дефекти на модела ще започнете да давате на зад.Заеби "ама да те кефи" "ама да ти е удобна".За стара кочина чети из форумите (и не само) на избраната марка.И сам си прецени, пък и според бюджета ти.

Пък на любителите на рената ще кажа , че всички потвърждавате поговорката"бития и еб.ния нямат насита".Което ще рече, че колкото повече висите по сервизите толкова повече си хвалите колите.Имам един край мен, започна с R19 сега е с Лагуна..........и все по сервизите.
gattaka - специалист
А ти какво караш та не си по сервизите,понеже ми стана интересно!Не робувам на марки,но не се сещам за кола на старо,пък и на ново,която да не е по сервизите! :?
25th Hour - специалист
Аз притежавам един автомобил, който изключително рядко влиза в сервиза. Говоря извън обслужването масла, филтри и накладки. Говоря за кола 15 години по стара като модел от Рено 19, много по бърза и.т.н. Никакви проблеми с инсталации, датчиц и такива простотии...

Но темата беше за избора на колегата на автомобил...

Напълно съм съгласен, че каквито и пари да даваш за кола е хубаво да знаеш какво купуваш. Не само като марка а и като инженерна мисъл малко или много...

За рено 19 не мога да кажа нищо хубаво. Може би наистина моторите им бяха здрави и с това се изчерпват хубавите неща.

Безобразно грозни коли, никаква ергономия, трагично окачване и жалко качество на материалите.

При Мегана нивото малко се вдигна, но на фона на останалите пак си остана зле.

Като цяло проблема е в изълнението а не толкова в дизайна. Има и някои странни решения по окачване и скорости.. но това производителя си решава...

А когато купуваш кола с малък бюджет винаги става дума за компромис- здравина, качество на изработка, мисъл при конструирането, хубави мотори, ергономия и.т.н за 3000-5000 лева няма...

За това за мен избора се свежда по скоро върху немските производители отколкото френските...

Изобщо Пежо, Рено, Ситроен не могат да правят коли все още като хората с малки изключения които не са предмет на тая дискусия...
сола 180 - специалист
gattaka написа:
А ти какво караш та не си по сервизите,понеже ми стана интересно!Не робувам на марки,но не се сещам за кола на старо,пък и на ново,която да не е по сервизите! :?
Ами вчера я продадох ама беше Пасат Б3, 2Е мотор, автомат, клима и т.н.
Имах я 3 г. и освен консумативите съм дал за целия период около 200 лв за части.Минал съм около 100хил.км. =D> =D> =D> =D>
Georgi_G - специалист
Аз започнах с това да му е кеф на човек, но да си я провери преди покупка. А всички теми от този род завършват по един и същи начин: "Купи си Голф или Пасат от старите-истинските". По повод надеждността на един автомобил, общоизвестно е че тя е правопропорционална на поддръжката и начина на експлоатация. Ако си караш като безумец, отлагаш ремонтите или ремонтираш с ментета, няма начин да излезе надеждна!

Сетих се за нещо от квартално майсторския фолклор:

"Со Борче, Со Мачка и Со Пичка коли, не правим!"
Последна промяна от Georgi_G на ср мар 09, 2011 8:13 am, променено общо 1 път.
torbalan - Дървен философ
айде пак се почна...

то верно, че пасата е по-големия брат на гоуфа, пък на гоуфа като му срежеш некой кабел вечерта, до сутринта е зараснал сам...
Georgi_G - специалист
torbalan написа:
айде пак се почна...

то верно, че пасата е по-големия брат на гоуфа, пък на гоуфа като му срежеш некой кабел вечерта, до сутринта е зараснал сам...
И аз се опитвах до го спра в зародиш ама, както винаги темата отиде натам!
gattaka - специалист
И пак ще кажа: стига с тези марки колеги!Особено при новите коли марката е абсолютно без значение!Значение имат класа и цената!
Истината е,че една кола,ако я караш много ще я сервизираш повече,независимо каква е !Ок колега,карал си пасата 100 000 км за 3 години,това прави в най-балансирания случай 33 333,.......км на година!Ами ок и аз карам по толкова!А има хора,които минават 100 000 на година!И не ти вярвам,че за 100 000 пробег си дал само 200 лв за части,защото трябва да не сия карал по БГ пътища!
Нещо друго искам да кажа на колегата.кпйто пусна темата:Колега,каквато и кола да си купиш трябва да и даваш нейното,ако искаш да те слуша.Тоест,не говоря за оригинални части,понеже понятието оригинално в БГ не е много истинско,а за това,че трябва да я поддържаш адекватно и своевременно иначе ако ще и мерцедес да е....
И като цяло,ориентираш се в рамките на парите с които разполагаш,тръгваш по салоните гледаш,сядаш,пробваш и каквото ти пасне!После сервиз,преценка и покупка!Успех!
crez - майстор
Колега, карам Меган 2000 г. производство 1.6 16V. Взех го нов от промобил. Веднага му сложих газов инжекцион. Сега е на 150000 км. Един път съм сменял ремъци,(120000) свещи, задни амортесьори(на 120000) биелетка, задни и предни накладки (120000) и предни дискове(100000), но сега пак се изкривиха, прехвалената марка брембо. Аз съм много доволен от тази кола, разхода е 8л газ смесен цикъл, вози меко, приятен вътрешен интериор. Избора е твой. Успех.
25th Hour - специалист
gattaka написа:
И пак ще кажа: стига с тези марки колеги!Особено при новите коли марката е абсолютно без значение!Значение имат класа и цената!
Човек не си прав...има фирми,които тепърва откриват независимото окачване отзад,впръскването на гориво и куп други работи, които са стандарт одавна... това всичко идва от разбирането на конструкторите на дадена марка как да се реализира даден модел... марката винаги има значение въпросът е дали да се робува на нея или да не се робува...

Отиди в някой автосалон и виж например една нова астра J и една Киа Сийд със сходни характеристики и коя как е направена... разликата е огромна...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 13

Тема "Рено 19 или Рено меган" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: