• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
kuger - майстор
Според мен, варианта със зачукване не е много удачен. По-добре газова заварка и струг. Не ми се мисли колко ще се киха, ако набитото изскочи.
sms
Същия проблем го имах преди година с Харманлийски двигател. Проблема е в ротора, пукнатини в намотката на късо.
Тези проблеми при тях са от много отдавна, и те си ги знаят но:................ :evil: Ако искаш да си решиш проблема трайно, и имаш визможност, сменяй ротора.
ralon - помощник
Проблема го реших по възможно най изгодния във финансово отношение начин. проблемния двигател на вторични,
като тои тежи 96 килограма от който признаха само 6 за мед (както и да е) .Та в крайна сметка излезе към сто лева.
Додадохме още 150 и купихме 13KW за 250 лева + 20 лева за нови лагери и сега мърка като коте (е 13 киловатово коте де ).Благодаря за съветите на всички отзовали се.
lov - майстор
kuger написа:
Според мен, варианта със зачукване не е много удачен. По-добре газова заварка и струг. Не ми се мисли колко ще се киха, ако набитото изскочи.
Това със зачукването е наистина временно решение. Но поне да се установи дали това е причината и по точно дали е точно тази намотка. То за кихането е ясно изкихал се е достатъчно. А заварка на място между ламелата няма как да стане. Същия двигател го спасих като разпробих от край до край въпросната намотка и вкарах парче от проводник който вече се заварява в двата края на кафеза. Знам че ще ме уплюе някой че е загубил баланс и тем подобни но какво да се прави. Моторчето на сиромах човечец монтирано на една фуражомелка и се пуска само за лични нужди. Доста години изкара и си бачка все още.
  • 1
  • 2

Тема "Странен проблем с трифазен асинхронен електродвигател" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: