• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 81
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
lakosste - специалист
За да се регулират оборотите се слага едно реостатно копче-същото което се слага за регулирането на осветление.
mar4ika - специалист
Отворих тялото да търся фазата на ел. мотора и установих че и на шесте кабела има фаза. Извадих по-малката букса от платката както работи на най-ниската степен и оборотите се вдигнаха на макс.После изваких другата букса и мотора спря.Като я включих пак тръгна,значи ще стане, само че с прекъсване на трите фази едновременно.Немога да го снимам щото трябва да го пръсна целия пък не ми си ще.
mar4ika - специалист
Прикачен файл:
product_1303.jpg
product_1303.jpg (10.23 KиБ) Видяна 7071 пъти
filmatoplo - майстор
Де да знам :? ако кабелчетата минат през независими контакти на контактор ,контролиран от термостат .Аз така свързвам електромотори които не им знам жиците .
mar4ika - специалист
filmatoplo написа:
Де да знам :? ако кабелчетата минат през независими контакти на контактор ,контролиран от термостат .Аз така свързвам електромотори които не им знам жиците .
Така мисля да направя.
Christo - майстор
С фазомер можем да разберем кой проводник е фазата, ако консуматорът(в случая моторчето) не е включен. Иначе съвсем очаквано по всички проводници през намотките на моторчето пристига фаза до фазомера. Изобщо, да мериш с фазомер по платки с интегрални схеми и електроника не е добра идея. След като си разбрал, че с прекъсването на един кабел моторчето спира, направи както ти казва filmatoplo-свържи намотката на едно котакторче през през термостата, а с един контакт от контактора прекъсвай проводника, който ти спира моторчето.Трябва да си сигурен, че в положение на спрял мотор по твоя начин за дълго време, моторът не прегрява, не бръмчи и всичко е нормално. Имай предвид, че ако намотката на контактора е на 220 волта, по термостата ще имаш опасно напрежение и трябва добре да го изолираш. Ако имаш реле или контактор на по-ниско напрежение-например 24 волта ще е по-добре.
bulhomes2 - майстор
Добре де. Ако повече жици минават през контактора е ясно каква е функцията му, но ако е само едната (тази която спира вентилатора) какъв е смисъла от контактора? Нали и термостата това прави - затваря или отваря една верига.

ПП. Здравей градски и добре дошъл. Изявявам се малко като домакин, въпреки, че се чувствам като гост тук, но се радвам че се увеличаваме.
filmatoplo - майстор
Прекъсване само на 1 жица може да не е достатъчно :? сигурно три са за скоростите ,1-2 сигурно са за кондензатор ако има :? .
fbr - майстор
Двигателите на турбините на вътрешните тела имат изводи за обратна връзка, с идеята ако е подадено напрежението, и няма обратна връзка че се осъществява въртенето, да изключи климатика, и да изпише съответната грешка. По този начин по който движите идеята, ми се струва че до никъде няма да стигне.
ZMeyGorianin - майстор
filmatoplo написа:
Прекъсване само на 1 жица може да не е достатъчно :? сигурно три са за скоростите ,1-2 сигурно са за кондензатор ако има :? .
А ако се прекъсне "0"-та?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 81

Тема "Климатик свързан към парното" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: