• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Тани - модератор
Trifun написа:
Тани написа:
Само аз ли останах с впечатлението , че Утечката е мерена със клеми закачени за акумулатора ...
Даам, само ти :razz:
откачих минуса на акумолатора и вързах между клеймата и минуса мултицеда....
NeoBoss написа:
След което по пътя на логиката речих да вържа клеймата на акумолатора оставайки там и минуса на мултицеда и със блюса прегледах бушоните на колата на някой не мърдаше на други скачаше яко и докато осъзная какво става гръмна бушона на мултицета...
Е добре че съм видял поне аз :-D

Нео , ток на утечка се мери като махнеш клемата на плюса и едната сонда е вързана на клемата на кабела , а другата на клемата на акумулатора . Така тока минава през мултицета и може да го премериш. тогава вадиш един по един предпазителите и гледаш кога ще ПАДНЕ тока. Виж също дали алармата и/или касетофона или някакво друго допълнително устройство не е свързано преди предпазителите на таблото и го изключи и него като следиш показанията.
moimoimoi - майстор
той колегата така мери само че после е забравил да превключи на обхват за мерене на напрежение и е изгорил предпазителя на мултицета
omirchev - специалист
Отечка, мултицеД, клеЙми, акумОлатор, Блюс... мислех че живеем в България. Тока е като правописа.. хубаво е да се знаят основни правила.
Акумулаторите със индикатор трябва да имат зелена индикация при нормално заредено състояние. Принципно се зареждат без да се отваря каквото и да е. Ако са български обикновено могат да им се отворят капачките, но предвид правописа и екшъна със мултимера горещо ви съветвам да си дадете акумулатора за зареждане в специализиран сервиз и да избегнете повече екшъни. Там също могат да преценят зарежда ли двигателя правилно. И не е безумно скъпо.
valentino76bs - майстор
omirchev написа:
Отечка, мултицеД, клеЙми, акумОлатор, Блюс... мислех че живеем в България. Тока е като правописа.. хубаво е да се знаят основни правила.
Акумулаторите със индикатор трябва да имат зелена индикация при нормално заредено състояние. Принципно се зареждат без да се отваря каквото и да е. Ако са български обикновено могат да им се отворят капачките, но предвид правописа и екшъна със мултимера горещо ви съветвам да си дадете акумулатора за зареждане в специализиран сервиз и да избегнете повече екшъни. Там също могат да преценят зарежда ли двигателя правилно. И не е безумно скъпо.
+1
  • 1
  • 2

Тема "Въпроси за: Отечка във Автомобил и Зареждане на Акумулатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: