Trifun написа:Тани написа:Само аз ли останах с впечатлението , че Утечката е мерена със клеми закачени за акумулатора ...Даам, само ти
откачих минуса на акумолатора и вързах между клеймата и минуса мултицеда....
NeoBoss написа:След което по пътя на логиката речих да вържа клеймата на акумолатора оставайки там и минуса на мултицеда и със блюса прегледах бушоните на колата на някой не мърдаше на други скачаше яко и докато осъзная какво става гръмна бушона на мултицета...Е добре че съм видял поне аз

Нео , ток на утечка се мери като махнеш клемата на плюса и едната сонда е вързана на клемата на кабела , а другата на клемата на акумулатора . Така тока минава през мултицета и може да го премериш. тогава вадиш един по един предпазителите и гледаш кога ще ПАДНЕ тока. Виж също дали алармата и/или касетофона или някакво друго допълнително устройство не е свързано преди предпазителите на таблото и го изключи и него като следиш показанията.