alantion написа:Здравей колега,а има ли обурудване с по големи ватове.Това е гледам 500 вата на 36 волта.Има ли примерно 700 или 1000 ватово.alantion написа:alantion написа:Днес ходих до магазина ,но за нещастие е празник и не работеше. Отвън успях да заснема с телефона въпросната техника.Ето как изглежда.
Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
		
		
		
		
		
	
		
		
			 
		
	
		hristo_k1984 
	
				- специалист			
				
				3070 мнения в "Електровелосипед"
		
		
			 
		
	
		bateFori 
	
				- помощник			
				
				- Мнения: 16
 
Има разбира се, ама и цените са за като по-мощни. 1000W  са по 450-480 поне. И не са на 36, а на 48V, от където следва + още едно аку.. Или + още 35-40 лв. Другото, тия акумолаторки за по 40 лв. бройката един сезон изкарват с клизма. За това имам питане.. Има некви кондензатори, дето гледкам по магазините. Не са евтинки - стъпват грубо 150 - 160 кинти най евтиния вариант. Закачат ги когато има яко музика в колата и цялата тази узвучителна чудисия тегли яко ток. Та питането ми е, ако се включи и тоя разход, до колко оправдан ще е той? То пък от друга страна, вместо за разни простотии от по на колко си лв. е по добре направо едни читави батерии...  Нямам идея дали става комбинацията 2 бр. евтинки да се комбинират с 2 бр. LiFePo4 или там квито се водят. Хем да дойде по евтинко, хем някакъв пробег по голям да се получи. Ей тук си плакна окото! http://www.cyclone-tw.com/ А иначе съм си харесал те това 
 Гледай и чети!! Ама това докато го получиш.... то +транспортирането до тук + мито и скача цифра! Иначе това 1500W или тия двенките по 1200.... мечта работа!! http://www.cyclone-tw.com/order-E.htm
								
															
																															
																								
															
		
		
			 
		
	
		kartell 
	
				- напреднал			
				
				- Мнения: 26
 
Хмм... оказа се, че съм без регенеративно спиране, направих си експеримент да охлабя спирачката и един вид да симулирам, че я спирам като само натискам ръчката, за да сработи датчика, но колелото си вървеше с нормална инерция.
Въпросът ми е как и дали мога по някакъв начин да направя това регенеративно спиране и дали ще има някакъв кой знае какъв ефект? Някъде четох, че като влезе в регенеративен режим се едно си натиснал спирачка, демек спираш доста бързо, значи няма да може да се ползва докато въртиш педалите и докато си по инерция. Та за това се чудя дали да се занимавам.
								
															
																															
																								
															Въпросът ми е как и дали мога по някакъв начин да направя това регенеративно спиране и дали ще има някакъв кой знае какъв ефект? Някъде четох, че като влезе в регенеративен режим се едно си натиснал спирачка, демек спираш доста бързо, значи няма да може да се ползва докато въртиш педалите и докато си по инерция. Та за това се чудя дали да се занимавам.
		
		
			 
		
	
		gotiniq7 
	
				- специалист			
				
				- Мнения: 85
 
kartell написа:А дали има начин да се вдигне малко максималната скорост, като съм с оригиналния контролер с който вдига 30км/h ?Сменяваш контролера и си готов, аз след като гръмнах моя купих един 2ра ръка на "голдън моторс" 48 волта 1000 вата и работеше без проблем. Скорост към 40 км/ч...Видя ми се малко и се разрових в техния форум, намерих тема в която казват че контролера работи на 60 волта без никакви доработки, и както се досещате карам на 60 волта 7,2 А/ч акумулатори. Максималната скорост вече е 50 км/ч при заредени батерии, и ускорява супер. Мотора и контролера загряват леко, но мисля че е нормално. Замерих консумацията грубо, при старт стига 25 ампера, а като ускори пада до 8-9 ампера. При нормално каране 40 км/ч минавам 30 км с тези батерии, явно при този режим (по-вис напрежение,по-нисък ток) е по-добре за пробега
		
		
			 
		
	
		gotiniq7 
	
				- специалист			
				
				- Мнения: 85
 
kartell написа:А с какъв мотор си 36V ли? Батериите от кои са от тея с гел ли? Ако мотора е 36V не му ли идват множко 60V?Да, мотора е 36в/500вата. Батериите са оловно-киселинни Sunnyway. За сега върви супер, гледам руснаците ги пренавиват с 0.8-1мм проводник, ако видя зор ще навивам и аз. Направих контролно разглобяване, ей така за спорта
Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
 - ↳ Вашите ремонти
 - ↳ Кухня
 - ↳ Баня
 - ↳ Дневна
 - ↳ Спалня
 - ↳ Детска
 - ↳ Градина
 - ↳ Коридор
 - ↳ Тераса и балкон
 - Направи сам
 - ↳ Направи сам
 - ↳ Ремонтирай сам
 - ↳ Къде е по-евтино?
 - ↳ Дърводелство
 - ↳ Ел. инструменти
 - ↳ Металообработване
 - ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
 - Строителство
 - ↳ Всичко за вилата
 - ↳ Къщи
 - ↳ Саниране
 - ↳ Хидроизолация
 - ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
 - Сухо строителство
 - ↳ Окачени тавани
 - ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
 - ↳ Сухи и повдигнати подове
 - ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
 - ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
 - Въпроси и Отговори
 - ↳ Полезни съвети
 - ↳ Автомобили
 - ↳ Партньори
 - ↳ Боядисване и Декориране
 - ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
 - ↳ Водоснабдяване и канализация.
 - ↳ Всичко за ремонта
 - ↳ Електротехника
 - ↳ Отопление
 - ↳ Газификация
 - ↳ Електроника и Схеми
 - ↳ Газобетон
 - ↳ От всичко по малко
 - ↳ Компютри и периферия
 - ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
 - ↳ Мобилни устройства, GSM-и
 - ↳ Нека се запознаем
 - ↳ Recycle Bin
 - Статии
 - ↳ Практични решения
 - ↳ Качване на снимки
 - ↳ Какви статии искате?
 - ↳ Готварство, туршии и зимнина
 - ↳ Отмора и шеги
 - ↳ От нищо нещо
 - ↳ Не е за вярване
 - ↳ Литература
 - ↳ Връзки към Интересни сайтове
 - Магазин
 - ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
 - ↳ Крадeни инструменти !!!
 
