- 1
- 2
Всички имаме коли, нали ?
shotik
- майстор
15 мнения в "50 г. Трабант"
krasiorocknroll
- специалист
- Мнения: 488
Имах ТРАБАНТ 16 години и никога не ме е оставял на пътя.Изминах с него повече от 110хиляди километра без основен ремонт.При последното пътуване до морето изминах разстоянието с разход 3,5л на 100км.Вярно че всяко надолнище беше на гратис
Не съм чувал за друга кола с такъв разход.Е, не всеки ще каже че ТРАБАНТА е кола ама ме откарваше там за където бях тръгнал. 
escutcheon
- специалист
- Мнения: 251
Няма такава кола като Траби!!! Аз съм потребител на това превозно средство вече 7 години и не го сменям за нищо. Никой друг автомобил не може да влезе на пълна газ в едно кръгово кръстовище и всички да се разбягат като катерички... Ха ха смейте ми се!
Стефан
- майстор
- Мнения: 2259
Не само, че капачката му е на задния десен калник, но и окачването му е друго. При отворен капак, освен двигател, нищо друго не се вижда. В България само веднъж съм виждал такъв, когато ме изпревари със 140 км/ч по нанагорнище
Изпаднах в ужас - и аз съм имал Трабант 9 г, ама не такъв 
hygro
- майстор
- Мнения: 2849
Историята на Трабант започва малко по-рано. В следвоенните години в окупираните немски територии е било забранено производството на автомобили. Когато през 1949 година се допускат известни изключения, в съветската окупационна зона, в завода на Ауди в Цвикау се възобновява производството на предвоенната малолитражка DKW F8 под означението IFA F8. В условията на почти напълно разрушената производствена инфраструктура и пълната липса на доставки от Рурската индустриална зона, продукцията е по-скоро символична.
През 1954 година се взима решение за производство на автомобил в условията на остър недоимък от суровини и производствени възможности. За 18 месеца е трябвало да се конструира автомобил по следното техническото задание:
По мое лично мнение, имайки предвид в какви условия е създадена тази кола и какъв резултат е постигнат, Трабант е достойно за уважение постижение на инженерната мисъл, без прецедент в историята на автомобилостроенето.
През 1954 година се взима решение за производство на автомобил в условията на остър недоимък от суровини и производствени възможности. За 18 месеца е трябвало да се конструира автомобил по следното техническото задание:
- малогабаритен автомобил с две основни и две допълнителни места
- тегло до 600kg
- разход на гориво 5,5 L/100km
- годишна продукция 12000 броя
- производствена цена 4000 източногермански марки
- неметална каросерия
По мое лично мнение, имайки предвид в какви условия е създадена тази кола и какъв резултат е постигнат, Трабант е достойно за уважение постижение на инженерната мисъл, без прецедент в историята на автомобилостроенето.
Прикачен файл
Трабантът като мания
Trabant_Limousine.JPG (92.51 KиБ) Видяна 8115 пъти
Прикачен файл
Прототип на P50 комби
PrototypP50Kombi.jpg (19.83 KиБ) Видяна 8115 пъти
Прикачен файл
Прототип на P50
PrototypP50.jpg (12.11 KиБ) Видяна 8115 пъти
Прикачен файл
Следвоенното DKW като IFA F8
IFA-F8.jpg (5.46 KиБ) Видяна 8115 пъти
krasiorocknroll
- специалист
- Мнения: 488
Историята на ТРАБАНТ я пишем ние,използвалите и ползващите този автомобил! 
escutcheon
- специалист
- Мнения: 251
hygro
- майстор
- Мнения: 2849
Двутактовия двигател позволява със съвсем елементарни средства да се увеличи мощността му с повече от 50%. Кашончето, което и без това си е чевръсто, добива порядъчна динамика. По долу са чертежите на "секретната" технология, с която Трабантът се превръща във Ферари
Преработката е елементарна и по силите на всеки, дето е държал пила в ръцете си 
Ако някой има мерак, мога да му пратя документацията за форсиране на двигателя.
Ако някой има мерак, мога да му пратя документацията за форсиране на двигателя.
Прикачен файл
Trabant-Sport-5.jpg (76.16 KиБ) Видяна 8007 пъти
Прикачен файл
Trabant-Sport-4.jpg (98.17 KиБ) Видяна 8007 пъти
Прикачен файл
Trabant-Sport-3.jpg (88.15 KиБ) Видяна 8007 пъти
Прикачен файл
Trabant-Sport-2.jpg (71.47 KиБ) Видяна 8007 пъти
Прикачен файл
Trabant-Sport-1.jpg (83.32 KиБ) Видяна 8007 пъти
escutcheon
- специалист
- Мнения: 251
Този вид форсиране съкращава ли и без това краткия животец на Звяра?
- 1
- 2
Тема "50 г. Трабант" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!

