Гледам анкетата се задържа - 8 "ДА", 12 "НЕ".
За съм гласувал "НЕ", но едно голямо "НО" - практически 100% сигурно е, че използването на заредени акумулатори и електрозадвижване ще пести гориво в автомобила.
Нас по-скоро ни вълнува въпроса дали придвижването на ток е по-евтино?
По-мои груби сметки в момента използването на ДВГ и метан е по-евтино, затова съм гласувал "НЕ".
Когато става на въпрос за пропан-бутан, дизел и още повече за бензин, сметките ще са в полза на електрозадвижването.
За да стане ясно каква е файдата може да се направи експеримент, без да се влагат никакви пари
Всяка кола си е "електрифицирана" - има генератор, акумулатор и консуматори на ток.
Просто се изключва генератора и веднага всеки ентусиаст може да започне да пести гориво
За съм гласувал "НЕ", но едно голямо "НО" - практически 100% сигурно е, че използването на заредени акумулатори и електрозадвижване ще пести гориво в автомобила.
Нас по-скоро ни вълнува въпроса дали придвижването на ток е по-евтино?
По-мои груби сметки в момента използването на ДВГ и метан е по-евтино, затова съм гласувал "НЕ".
Когато става на въпрос за пропан-бутан, дизел и още повече за бензин, сметките ще са в полза на електрозадвижването.
За да стане ясно каква е файдата може да се направи експеримент, без да се влагат никакви пари

Всяка кола си е "електрифицирана" - има генератор, акумулатор и консуматори на ток.
Просто се изключва генератора и веднага всеки ентусиаст може да започне да пести гориво
