Дължината на кабела, не е проблем.
В БГ проблема е, тоя дето ще ти го свие и няма да има кой да го спре, а даже и да свършиш работата на хората, които не си я вършат и го хванеш (и след гората бой) им го дадеш, ще го пуснат след 1 седмица други, дето не си вършат работата
Има и друго - искате не искате ще се мине на ел. коли.
Аз съм за, а и щом вече има толкова произведени ще се ходи натам - вложени са милиони.
Щом почва да има толкова електрички, както някой спомена, ще се разрешат и проблеми свързани с преработка на акумулатори, зареждане и т.н. - няма неразрешими проблеми, просто трябва повече инвестиция и мислене.
Колкото повече се произвеждат - толкова повече поевтиняват.
Лошото е, че всичките 'глупости' за еко неща са с цел изкарване на пари в момента.
Аз също гледам да пазя природата, но всички се възползват от 'еко' думата и печелят пари от нея.
Технология, която има 'еко' в нея е *10 от реалната си цена в момента.
В БГ проблема е, тоя дето ще ти го свие и няма да има кой да го спре, а даже и да свършиш работата на хората, които не си я вършат и го хванеш (и след гората бой) им го дадеш, ще го пуснат след 1 седмица други, дето не си вършат работата


Има и друго - искате не искате ще се мине на ел. коли.
Аз съм за, а и щом вече има толкова произведени ще се ходи натам - вложени са милиони.
Щом почва да има толкова електрички, както някой спомена, ще се разрешат и проблеми свързани с преработка на акумулатори, зареждане и т.н. - няма неразрешими проблеми, просто трябва повече инвестиция и мислене.
Колкото повече се произвеждат - толкова повече поевтиняват.
Лошото е, че всичките 'глупости' за еко неща са с цел изкарване на пари в момента.
Аз също гледам да пазя природата, но всички се възползват от 'еко' думата и печелят пари от нея.
Технология, която има 'еко' в нея е *10 от реалната си цена в момента.