• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
svetliopi44 - Чирак...
Колеги благодаря за пожеланията. :partyman:
Боре , не ги харесвам много ... :) иначе намерих една за 3 500 с метан монтиран отдолу на колата.
Моята е взех за 4 200 ,обаче е като нова ...боя ,интериор ,двигател и окачване .
Който я е видял казва ,че за пръв път вижда толкова запазена кола.
Chefo77 - майстор
boreto1 написа:
Виш за тез кинти има Фиат Мултипла(много е грозна ,но пък е практична и ефтина),и по-нова година е
Извинявам се за офтопика, но това е уникална кола! Не бих казал, че е грозна, по-скоро е много различна, но като функционалност и екстри е еееегати колата! И има МЯСТО колкото искаш...
boreto1 - специалист
Нищо лошо не казвам ,но за тез пари си взимаш хем ван хем пикап,хем кола за семеен пиктник-и най-важното ефтини части и икономична и практична.
boreto1 - специалист
за харесване предпочитам от серията на митцубиши спайсовете но са от 5000 нагоре читавите дизелчета
puh4 - специалист
много добър избор.
Чаро - Акълия
Сега търкаляме една Мултипла за служебна- сбира стълби, куфари, мат'рял колкото искаш. Изуми ме тая кола- започнах да я харесвам :?
mitkofendera - специалист
Много го претупахте Еспаса като алтернатива. Нямам пристрастия към нищо френско, личните ми автомобили без изключение винаги са били немски и най-вече японски, но когато става дума за ван, смятам, че еспаса бие всички накуп. И като вътрешен обем, като динамика и дори (без да се кълна) като икономичност. За возене и удобства да не говорим. Крайслера също не е лош, но е американски като идея, което на мен не ми допада. Ако влиза в бюджета ти направи един тест драйв на последния Еспас, след това извади рулетката и премери вътрешното пространство бе седалки и го сравни с другите, всъщност само с крайслера, другите са далеч. Не е с най-здравата предница и не е лесен за ремонт, но какво да се прави...
casio - специалист
mitkofendera написа:
Не е с най-здравата предница и не е лесен за ремонт, но какво да се прави...
Като добавим и , че не е сред най-надеждните попадения и за мен тотално отпада иначе да удобствата си ги има, но качеството е под всякаква критика.
kretio74 - специалист
ArturDent написа:
Вояджъра, вози колкото камион и долу горе толкова харчи. Разбирай на всичко под 12 л/км (бензин) ще си доволен.
Въпроса е: Коя е точната година на производство? От VIN номера. Точно 2000 - 2001 година взеха да правят коли заедно с Мерцедес и може да е с двигател на Мерцедес - Добре. Ако не ...
Не питай човека (ще те излъже) - а ако можеш да вземеш VIN-a и да го пуснеш тук....
Или прасни една снимка ако можеш. На купето или на двигателя.

Иначе много здраво шаси, няма много проблеми с ръждата.
Прекалено много електроника. Трябва да пробваш ВСИЧКО по нея.

За части - намират се. Завода е в Австрия, а не в САЩ.

Комфорт, какъвто никой друг ван няма да ти предложи.

Сумата ме притеснява - 3000 лв. За тези пари не вярвам да много читав. Или пък е с големите (американските) двигатели - ще ти върви много, ама $$$$/км. Виж откъде е внесен. Много често има такива правени за арабския пазар. Важи същото като американския модел.
Не съм съгласен за Вояджъра (стария) 1995г. Имал съм такъв 2500см3 мотор 100к.с. харчеше ми газ градско 10 на дълго при 110-120 8-8,5.
Невероятно комфортна и здрава кола. Вози що где добре, мощен мотор и на ресори( за товарене няма равен) Сравнително евтини консумативи и невероятно здраво окачване. Уточнявам стария Вояджър до 96г. Новият е боклук!!!
ZMeyGorianin - майстор
Уточнявам стария Вояджър до 96г. Новият е боклук!!!
То всички коли някъде след тази година са еднодневки...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10

Тема "Избор на ВАН за работна кола" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: