Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
stiv1961 - майстор
NeoBoss написа:
stiv1961 да тия коплекти са ок ама досега не съм чувал да пишат акт за неработещ мигач та 2 за стоповете и 2 за фара си готов.


а за фоторелето трябва просто да е по чуствително през деня колкото и да грее надали ще е по осветено колкото като свети крушката право във него... но във общи линии е безмислено щот трябва да си подготвен ако ти изгорят и двете крушки да ги смениш.. А като има с какво да ги смениш дали катаджията ще ти сигнализира че не ти работи фара или пилкащото нещо във колата разлика няма :) освен че едното си го плащаш със данъците :lol:
Много си прав, няма смисъл от такива изгъзици.На времето тунинга на моята ,,Лада" беше трети стоп на задното стъкло и се простих с 20 кинта акт.
kirofabv - специалист
Няма ли да стане най-лесно с реле с шунт от по-новите автомобили. Като изгори крушка затваря шунта и светва "камбаната" :-D
alantion - специалист
sstefanov написа:
Най-елементарния датчик, който съм виждал е няколко намотки на проводника към крушката върху рид-ампула. Токът при здрава крушка е достатъчен да създаде магнитно поле, което да включи рид-ампулата. Нататък е лесно.
Теоретично аз прегръщам идеята ,но ще трябва да го изпробвам дали ще проработи.
Благодаря много.За сега това за мен е най-разбираемо и за изпълнение е лесно. По-долу-има предложение от "kirofabv"
за РЕЛЕ С ШУНТ ,но аз поне не се сещам какво представлява,продава ли се и как да го свържа. Може би е простичко и по-надежно ,но ще помоля за повече информация за това реле.
sstefanov - майстор
Предимствата на решението са:
1. Просто (не се прекъсва съществуващата инсталация)
2. Надеждно (няма активни елементи, сработва на 100%)
3. Икономично (не изисква допълнително захранване)

Но все пак модерно мислещите хора ще кажат, че си е друго като му сложиш микроконтролер ... :lol:
alantion - специалист
sstefanov написа:
Предимствата на решението са:
1. Просто (не се прекъсва съществуващата инсталация)
2. Надеждно (няма активни елементи, сработва на 100%)
3. Икономично (не изисква допълнително захранване)

Но все пак модерно мислещите хора ще кажат, че си е друго като му сложиш микроконтролер ... :lol:
Аз съм за "ОПРОСТЕНИТЕ "решения,понеже са в повечето случаи по-надежни.
Напълно съм съгласен с предимствата,те са очевидни.
Благодаря,остава пробата.
Обещавам да пиша за резултата!
8180 - майстор
sstefanov написа:
Предимствата на решението са:
:thumbs:
sstefanov - майстор
Това работеше безпроблемно преди 30 години в една "Лада". Не виждам причина да не работи и сега.
sstefanov - майстор
Ето една схема на рид-ампулата:
Изображение

За да се следят и двете крушки трябва да се намери общия им проводник и опитно да се подбере броя на навивките така, че ампулата да включва само когато и двете крушки са здрави.
null - специалист
Не знам как са го направили, но на Фиат Типо от 1989г на таблото има нарисувана кола и светва отделна лампичка за всяка крушка (почти всяка) - отпред ляво/дясно, отзад ляво/дясно и табелата. Светва даже ако не работи габарит.
Светеше ми даже когато беше изгоряла една от двете крушки на табелата.

Тема "Сигнализатор за изгоряла крушка на автомобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: