• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Ел. инструментите. Консумативи.
fox_vt - майстор
Хмм и аз съм с HD-07 но си работи задоволително но повече от фи 8 не съм дупчил не ми се е налагало.Сигурен ли си че си завъртял превключвателя на режимите докрай.
Разбира се колега не ми е за първи път да работя с къртачи и перфоратори гадното е,че ми трябва спешно че времето го дават за сняг и бури ,но такъв ми бил късмета.
hricava - специалист
stefan4 написа:
То че ще се ходи на сервиз ще се ходи ама ще ми бъде интересно да чуя и мнението на специалисти от форума.
Отиваш в магазина, подменят ти бройката и да се оправят с тази дефектната..
Абе то ако стане така пак добре ,че по сервизите ще ме размотават със седмици ама ме съмнява ще измислят някое оправдание.Нищо здраве да е лошото е ,че ремонта си чака.Анякой няма ли представа от какво може да е преди време разглобявах една такава и доколкото си спомням имаше някакав червяк който предаваше движението на зъбно колело ама не смея да я отворя няма да ми признаят гаранцията после
hricava - специалист
Вътре механизма, който превключва има 3 съчми. Обикновенно или е счупен или една от съчмите изпада или просто китаеца е забравил да я сложи и остава в едно от положенията- в твоя случай в положение на къртене. Затова те съветвам още веднъж да отидеш и да го върнеш и не мисля, че ще ти направят проблеми за това. Законово имаш право да го направиш, а те нямат право да ти откажат..
sian - специалист
Занеси го в сервиза.
hricava - специалист
ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ Чл. 105. (1) Продавачът е длъжен да предаде на потребителя стока, която съответства на договора за продажба.

(2) Продавачът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за несъответствието.
sian написа:
Занеси го в сервиза.
Не заблуждавай човека. 2 години! е срока при проблем с дадена стока в който продавачът е длъжен да отстрани дефекта и не може да го препращат просто ей така до сервиза, ако е купена на името на физическо лице. Затова да го носи в магазина да му дадат нов работещ , а този дефектния перфоратор да си го носят където искат :)
sian - специалист
Ако го занесе на продавача, продавача ще го носи или праща до сервиза и после обратното. Ако го занесе сам в сервиза може да му го отремонтират веднага.
Е вече сам с нов раибер :o в магазина го подмениха без проблем за което сам им благодарен да видим новия как ще се престави от утре влиза в употреба. Поздрави на всички
sian - специалист
Предполагам че скоро ще прояви същия проблем.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Тема "Перфоратор Райдер" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: