Тази тема ме товари психически...
Пак да кажа - никой не е казал, че това с маслото е няй-голямия проблем, но е факт......
Колата сутрин при -10 като се включи и ако си поиграете със съединителя ще чуете как се менят оборотите на мотора.
Това е точно от гъстото масло, което товаро 100кw (примерно )агрегат.
Е за пренебрегване ли е ?
Нула ли са загубите от това?
При инвертора го няма този момент.
Защо повечето конвеционалки имат проблем с ниските температури?
Точно защото маслото е гъсто и може да не запали компресора или да му изключи защитата.
Аз лично за друг проблем не се сещам.
Тук можем да си вадим вода от 10 дерета и темата да стане 100 страници и нищо накрая.
Пак да кажа - никой не е казал, че това с маслото е няй-голямия проблем, но е факт......
Колата сутрин при -10 като се включи и ако си поиграете със съединителя ще чуете как се менят оборотите на мотора.
Това е точно от гъстото масло, което товаро 100кw (примерно )агрегат.
Е за пренебрегване ли е ?
Нула ли са загубите от това?
При инвертора го няма този момент.
Защо повечето конвеционалки имат проблем с ниските температури?
Точно защото маслото е гъсто и може да не запали компресора или да му изключи защитата.
Аз лично за друг проблем не се сещам.
Тук можем да си вадим вода от 10 дерета и темата да стане 100 страници и нищо накрая.