Всички имаме коли, нали ?
vvventsi - специалист
sstefanov написа:
Всяко нормално USB отговаря на определен стандарт.
Така че за телефона е все едно към какво USB е включен.
И във всеки телефон си има схема за зареждане на батерията, която освен да ограничава тока прави и много други неща.
Не моята нокия ако зарядния ток е по голям о необходимото отказва да се зарежда ,когато я включа към такова зарядно със USB ми изписва на дисплея СТОП-НЕ ЗАРЕЖДА!
fox_vt - майстор
Ми то нокия затва :lol: на моторола зарядното оригинално е мини усб и си има и кабел за данни към компа с който се и зарежда когато не си носиш зарядното,на самсунга е подобно на микро усб слот и също работи без проблем.Проблема е в твоят телефон или в контролера на батерията.
montoya - майстор
a_nikolov написа:
.. А и трябва да е с някаква сигнализация за ниво на заряда инак ще се налага да бутам колата някой път.
...
Повечето от тия джаджи би трябвало да имат сигнализация за отиващ си акумулатор, светлинна и звукова
a_nikolov - специалист
Е, да трябва, но повечето нямат. Сега се чудя какво може да се налага да включа някога на 220V и колко вата и се замислям над съвета на колегата sstefanov. Дали е нужно ако е само за лаптопа и някой път за телефона да ползвам инвертор със съответните загуби на енергия или да си взема едно универсално зарядно за лаптоп на 12V, 100W и да реша проблема за момента. Цената на зарядното е същата като тази за малък инвертор.
DMN - майстор
Според мен, ако е само за лаптопа, този инвертор от 75вт. ще ти свърши работа, но наистина е добре да си вземеш за всеки случай малко по-мощен, да речем 150вт, щото може да решиш да включиш и нещо друго. Замервал съм си моя лаптоп и в пиковите моменти достига 30вт., когато зарежда батерията отива до 55вт.
А на колегата, който е решил да си вземе 1500 ватов, му се чудя какво толкова ще включва в колата. Акумулатора само за няколко минути работа ще клекне, а и няма как да се използва тази мощност от гнездото за запалката. При работещ двигател, ако алтернатора е по-слаб, ще се претовари и може да изгори диодния блок.
ХУЛИГАНЮ2 - специалист
Към колегата Стефанов-точно така стои въпроса с искрата от контакта.Значи според мен и група съветски учени,ако по някаква причина едновременно се зареди кондензатора-варел в захранването и заедно с това тръгне да стартира и компа,си мисля,че получения пик ще надвиши тези 75 Вата.
Към колегата ДМН-аз не твърдя,че 1500-Ватовия инвертор трябва да е включен при неработещ двигател.И отговарям защо са ми тези мощности.Защото всеки месец се събираме група от 7-8 човека и ходим в къщата на единия,която къща е кирпичена и не само че тока е спрян още преди 12 години,ами даже и стълба е махнат.Окабеляването вътре обаче си стои.Просто идваме,закачаме си кабелите от инвертора към една клема и си имаме и осветление,и телевизия,и компютри,и музика...до зори.Лятото и вентилатор си пускаме.Идилийка.
Сигурен съм,че някой ей-сега ще ми налее акъл колко е скъпо това удоволствие.Не е чак толкова.Колата ми е 1,6 Дизел с механична помпа.Разходът в режим на празен ход се регулира и съм го свел до 300 грама на час.Това прави около 80 стотинки.Има ли някакви въпроси?
vvventsi - специалист
ХУЛИГАНЮ2 написа:
Към колегата Стефанов-точно така стои въпроса с искрата от контакта.Значи според мен и група съветски учени,ако по някаква причина едновременно се зареди кондензатора-варел в захранването и заедно с това тръгне да стартира и компа,си мисля,че получения пик ще надвиши тези 75 Вата.
Прав си може да ги превиши,но знам че му дават претоварване 100% за 0.1с,така че не се притеснявай моя е 150W и му дават пикова мощност 300W за 0.1с и защитата от претоварване изключва когато изходящата мощност е по голяма от 170W!

Спокойно може да си включва човека лаптопа на инвертора си!
Zdraveite, purvo iskam da se izvinq za ezika, no nqmam balgarski... Iskam da popitam za tezi invertori ako se polu4i kaso saedinenie ili ako izhodniq kabel s 220 volta padne po sluchainost vuv voda dali invertora shte izgori ?

Prevaritelno se izvinqvam, ako neshto ne sam spazil ot forumnite pravila.
jekasus - майстор
basko написа:
Zdraveite, purvo iskam da se izvinq za ezika, no nqmam balgarski... Iskam da popitam za tezi invertori ako se polu4i kaso saedinenie ili ako izhodniq kabel s 220 volta padne po sluchainost vuv voda dali invertora shte izgori ?

Prevaritelno se izvinqvam, ako neshto ne sam spazil ot forumnite pravila.
http://forum.abv.bg/abv/lat2cyr.php
Здравейте, първо искам да се извиня за езика, но нямам български... Искам да попитам за тези инвертори ако се получи късо съединение или ако изходния кабел с 220 волта падне по случайност във вода дали инвертора ще изгори ?

Преварително се извинявам, ако нещо не съм спазил от форумните правила.

Тема "Авто инвертор 12V-220V - мнения и препоръки?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: