По принцип работната намотка е с по малко съпротивление и обхваща 2/3 от каналите.
Пусковата намотка е с по голямо съпротивление.
В случая не виждам ярко изразени такива намотки.
								
															
																															
																								
															Пусковата намотка е с по голямо съпротивление.
В случая не виждам ярко изразени такива намотки.

 освен косвено по загряването на самия мотор над нормалната температура. Причина за това може да бъде и твоята система която си сътворил, например по голяма турбина и съответно дебит на тръбите оттам и по голяма консумирана мощност.
 освен косвено по загряването на самия мотор над нормалната температура. Причина за това може да бъде и твоята система която си сътворил, например по голяма турбина и съответно дебит на тръбите оттам и по голяма консумирана мощност.  по схемата която беше нарисувал последно, обаче без никакъв товар със свободна ос. Ако работи нормално на празен ход, а се товари монтиран, дроселирай въздуховода опитно докато постигнеш задоволителна работа. Не се заблуждавай че вентилатора няма товар при пускане, ако системата е отворена го пускаш ударно на максимален товар. Облекчаване на пускането става при затворена дроселна клапа до самия вентилатор и отварянето и след развъртане на мотора, така се пускат всички вентилатори с големи мотори.
 по схемата която беше нарисувал последно, обаче без никакъв товар със свободна ос. Ако работи нормално на празен ход, а се товари монтиран, дроселирай въздуховода опитно докато постигнеш задоволителна работа. Не се заблуждавай че вентилатора няма товар при пускане, ако системата е отворена го пускаш ударно на максимален товар. Облекчаване на пускането става при затворена дроселна клапа до самия вентилатор и отварянето и след развъртане на мотора, така се пускат всички вентилатори с големи мотори.