Порових се из разни чужди форуми.
Оригиналната схема трябва да е по-долу.
Оказа се, че проблема с примигващите светлини е познат:
http://www.justanswer.com/mercury/3aul8 ... tors.html#
http://www.newcougar.org/forums/how-tos ... auges.html
Трябва да видя как ще се вдига колата за достъп до тези жици...
Интересното е, че релето си е направено за 14.6V:
http://home.comcast.net/~smithmonte/Aut ... pgrade.htm
Весело посрещане на Новата Година!
								
																	Оригиналната схема трябва да е по-долу.
Оказа се, че проблема с примигващите светлини е познат:
http://www.justanswer.com/mercury/3aul8 ... tors.html#
http://www.newcougar.org/forums/how-tos ... auges.html
Трябва да видя как ще се вдига колата за достъп до тези жици...
Интересното е, че релето си е направено за 14.6V:
http://home.comcast.net/~smithmonte/Aut ... pgrade.htm
Весело посрещане на Новата Година!
Прикачен файл
Generator.png (78.96 KиБ) Видяна 6234 пъти
 Мога да се обзаложа с много хора,че ще сваля произволно табло от произволна кола и алтернаторът ще си зарежда абсолютно нормално.Колеги,както казах вече,лампата е само индикатор и в повечето случаи не влияе на работата на алтернатора.Изключение правят коли,произведени до 86-87-ма(и то не всички) и Лада.Като има резистор успоредно свързан,къде е,че не съм го виждал?!Няма да е много малък.
 Мога да се обзаложа с много хора,че ще сваля произволно табло от произволна кола и алтернаторът ще си зарежда абсолютно нормално.Колеги,както казах вече,лампата е само индикатор и в повечето случаи не влияе на работата на алтернатора.Изключение правят коли,произведени до 86-87-ма(и то не всички) и Лада.Като има резистор успоредно свързан,къде е,че не съм го виждал?!Няма да е много малък.


