• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Всички имаме коли, нали ?
shotik - майстор
От три години карам Шкода Фелиция 1.3 ,карбуратор с газова уредба на пропан - бутан,паля и тръгвам по всяко време на годината на газ !
Изпарителя е по-ниско от разширителния съд,за да не се получи въздушна възглавница.
tomny - специалист
И на мен миналата година ми изгоря бензиновата помпа, и докато я оправя, минаха осем месеца. Не ми хрумна да засека колко километра съм минал, без да ползвам бензин, но не са малко. Не съм имал каквито и да било проблеми със замръзване, нито съм чакал да загрее. Паля и тръгвам веднага. Между другото, случвало се е в този период и други хора да я карат, никой не разбра, че има проблем с бензина. Със сигурност не е хубаво за изпарителя, но е напълно възможно. Става въпрос за периода малко преди Коледа до средата на август. Изпарителя е на близо 100 000 км, без да е пипан изобщо.
kuuuuuul - майстор
Един малък трик за всички които си палят на газ,ако ви се наложи да изгасите колата малко след като сте запалили изключете газта/нулево положение на ключа/ и изчакайте двигателя сам да изгасне,по този начин няма да имате проблем при следващото палене :partyman:
tomny - специалист
Това за карбураторите, автоматичните ключове нямат такава позиция :)
рашкета - специалист
Аз пък не мога да Ви се начудя защо си ги слагате тея автоматични ключове?За всеки среднограмотен водач е необходимо ключа да има 3 положения-газ, бензин и нищо.
Ама ако си кокона е друго.Тоя тип водачи не знаят какво се случва с автомобила, само знаят, че се завърта ключа за старт и се връща за стоп. :lol: :lol: :lol:
shotik - майстор
kuuuuuul написа:
Един малък трик за всички които си палят на газ,ако ви се наложи да изгасите колата малко след като сте запалили изключете газта/нулево положение на ключа/ и изчакайте двигателя сам да изгасне,по този начин няма да имате проблем при следващото палене :partyman:
Случвало ми се е това и ще опитам !
stiv1961 - майстор
Айдееее, темата пак тръгна по ,,български". А пък аз ще си монтирам ключ, който ще подгрява даже и купето преди да съм стартирал двигателя :-D :-D :-D
рашкета - специалист
Стив така говориш ама виж ти как се интересуваш и се мъчиш сам да се оправиш.Има хора дето за всичко ходят по сервизите, и там ги лъжат като замаяни.Те после като се усетят плюят като ненормални.
stiv1961 - майстор
рашкета написа:
Стив така говориш ама виж ти как се интересуваш и се мъчиш сам да се оправиш.Има хора дето за всичко ходят по сервизите, и там ги лъжат като замаяни.Те после като се усетят плюят като ненормални.
Така е, и аз съм виновен, че отклоняваме темата, защото тя е за подгряване на изпарител, а не за смяна на мембрани и т.н. Надявам се автора да не се сърди и пледирам за спазване на добрия тон/ не само в тази тема, а във всички/ :partyman:
ditronix - специалист
Защо бе колега kuuuuuul даваш тоя акъл-ако се пали за малко колата да се остави да угасне от липса на газ като спреш притока с ключа? Я пообясни малко да видим дали твоето мнение не съвпада с моето мнение? И как аджеба тоя номер ще се направи на кола с инжекторна система-то и друг колега го пита това? Ще се омокрят ли свещите,ако се пали директно на газ и какво правим,ако решим след 2 минути да палим пак? Аз не твърдя че разбирам много от газови горивни системи,напротив-само съм ползвал такива на колите,които съм имал и имам. Ама ти ако наистина от 30 години се занимаваш с газови уредби,нещо ти убягва. Не вкарвай хората в заблуждения. С газ течна фаза вървят газовите инжекторни системи-там изобщо няма изпарител,горивото се впръсква директно в мотора като бензина и т.н.-има подробности,които не знам,защото просто не ми е работа да ги знам. Явно оная МАЗДА е въоръжена с такава система,защото ако не е-няма как да стане тоя номер!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Тема "подгряване на изпарител" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: