Много безаварийни километри от мен. Няма лоша кола има лош собственик. А за Крайслерите уточних само стария и само бензиновия. Дизелът е с Алфа мотор с 4 глави който се пукат като стигне 90гр.
Голям кенеф 


kretio74 написа:Много безаварийни километри от мен. Няма лоша кола има лош собственик. А за Крайслерите уточних само стария и само бензиновия. Дизелът е с Алфа мотор с 4 глави който се пукат като стигне 90гр.ТцъГолям кенеф
Chefo77 написа:Може. Не съм чел темата ма Крайслера е кола а не лодка. За там не става. На един Гранд Вояддър 1998 с въпросния мотор от Линц до Будапеща спука едната глава. После в карпатите друга. Та Линц- Лом 5 дена. Добре че са сравнително лесни за смяна и можена пътя да го направиш (с подходящ инструмент де). Та изводът е: Сравнително добър инструмент и 2-3 глави в багажника.kretio74 написа:Много безаварийни километри от мен. Няма лоша кола има лош собственик. А за Крайслерите уточних само стария и само бензиновия. Дизелът е с Алфа мотор с 4 глави който се пукат като стигне 90гр.ТцъГолям кенеф
Моторът е железен, само дето не е проектиран за кола, а за лодка.
Имаше го коментирано тук, ако не ме лъже паметта...
Chefo77 написа:Той точно по тази причина е проектиран с 4 глави. Ако спука глава в морето, пътна помощ ли ще викашОт тази гледна точка е така. Затова уточнявам за пореден път Вояджър само бензин. Чувал съм (не съм виждал), че слагат някакъв дизел и на Рено и бил в пъти по добър ма не съм попадал на такъв.
Друг е въпросът коя умна глава го е набутала в Рейндж / Вояджър / Алфа 164 / Ровър 825/...
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: