• 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
peroni123 - специалист
работя това .твоЕто е децка играчка........извиняваите ЧЕ ВИ СЕ НАТРЕСОХ ПОВЕЧЕ НЯМА
ИЗВИНЯВАМ СЕ ........
Прикачен файл:
Снимка0621.jpg
Последна промяна от peroni123 на ср яну 25, 2012 1:03 am, променено общо 1 път.
peroni123 - специалист
svetliopi44 написа:
peroni123 Бг ли си? :?
ДА ПАЗАРДЖИК
ivan_v - специалист
stan_slav написа:
Основната характеристика на един топлообменик е мощността която може да прехвърли от единия флуид към другия. Като се знае мощността на климатика трябва да се вземе топлообменик със съответната мощност. ....
Много важно е също вътрешния обем ( на фреоновата част )на ТО да е максимално близък да вътрешния обем на вътрешното тяло. Все пак количеството фреон се смята на база големината ( вместимостта) на ТО. А мощността на топлобменика варира според разликата в температурите на двата флуида. Едва ли с доливане или изпускане на фреон на сляпо ще може да се нагоди машината така, както са го направили проектантите.
klambrev - специалист
Аз съм със 71-ца и със същия топлообменник.
Датчикът за въздуха е коригиран и е поставен на изходящата тръба на водата.
В момента държи около 50-52 градуса, дефроства на 45 минути и температурата спада с 10 гр. Консумира 14-15А преди да дойде момента за дефрост, което е почти максимума на компресора.
Дистанционното на 30 градуса, вентилаторът на ауто.
След топлообменника имам бойлер със серпентина с фреона охладен от топлообменника, той балансира донякъде температурата по време на дефрост защото загрява ледения фреон преди да достигне топлообменника.
phoenix - специалист
ivan_v написа:
stan_slav написа:
Основната характеристика на един топлообменик е мощността която може да прехвърли от единия флуид към другия. Като се знае мощността на климатика трябва да се вземе топлообменик със съответната мощност. ....
Много важно е също вътрешния обем ( на фреоновата част )на ТО да е максимално близък да вътрешния обем на вътрешното тяло. Все пак количеството фреон се смята на база големината ( вместимостта) на ТО. А мощността на топлобменика варира според разликата в температурите на двата флуида. Едва ли с доливане или изпускане на фреон на сляпо ще може да се нагоди машината така, както са го направили проектантите.
ivan_v Ето с теб мислим еднакво!
Пращам ти виртуална Бира :partyman:
peroni123 - специалист
защо тогава на обикновения климатик при малко испуснат фреон почва да обескрежа много често
peroni123 - специалист
дали е виновна сондата
peroni123 - специалист
попитай дистрибуор от който си кпил термо помпата просто за информация коя сонда командва дефроста и при каква температур и ще ти стане ясно ...........и така нататак....
peroni123 - специалист
помежду другото хладилен техник без мунометри нема.тои знае защо му са.
phoenix - специалист
Колега, ти защо не пишеш тези неща в един пост ами цвъкаш реплика, дуплика едно след друго, все едно сам си водиш диалог.
Изказванията са меко казано некоректни, особенно идеята да се изпускал фреона ей така на око.... наясно си, че фреона е двукомпонентен и това е абсурдно!!!!
Спри да цвъкаш тези постове един след друг, а си редактирай и допълвай единия пост. който и без това е безсмислен.
Нека някой модератор да разчисти с голямата метла тук!
п.с.
... и не е зле да се опиташ да пишеш по-грамотно!
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Тема "Термопомпа "Дъжда никога не спира полета на птиците"!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: