• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Всички имаме коли, нали ?
Бат Иво - специалист
ОК!Всеки има право на мнение.Аз преди да купя кола ходих в 5-6 автокъщи.Когато имам да купувам телевизор или др. също го избирам и обмислям с дни и сигурно на търговците им идва до гуша от мен , но кво да правиш всеки си има характер.Но както и да постъпиш ако го съпоставиш с четвъртото измерение времето винаги си преебан.Т.е. каквото и да купиш напълно вероятно е дугата седмица да е по ефтино или е излязло по добро на пазара за същите пари!Така че несе впрягаи.Колкото до вариянтите винаги има заобоколни по ефтини.Пример когато купувах колата поисках вграден навигатор.Оказа се че вдига цената с 2000евро. а ако си купиш отделен такъв и то марков ще дадеш 500е.Сега също предлагат по PC-магазини едни устроиства за МП-3 големи са колкото запалка за кола имат памет 1-3гб.Включваш в запалката пускаш радиото на ФМ-вълни и си слушаш МП-3 Същото устроиство струва 14евро.Можеш да си го сложиш и в джоба има варианти и със слот за карта.
Johny - майстор
Така е. За устройството зная, нарича се FM трансмитер. Само дето не очаквах, че за 365€ ще ми пробутат просто радио. За тези пари може да купя радио и телевизия да гледам с него.... А навигатора при мене струва 5000 /пет хиляди/ лв. Естествено, че го отказах. И за съжаление и тогава и сега в наше село си оставам единствения с този модел. Даже преди месец едни хора от Козлодуй идваха да гледат моята кола, преди да си купят.
ме смаивате с ваште уникални коли пазара е пренаводнен кеф ти московец за 200 кинта си правиш експерименти с него , кеф ти някои 10г. опел за около 5 бона , кеф ти нова...... за тия 365 Е на вода щях да го подкарам некои московец...... засега това ще пробвам да направя с газта...

Прикачен файл

1262928629_picdump_49.jpg
1262928629_picdump_49.jpg (71.78 KиБ) Видяна 3759 пъти
Johny - майстор
kan4oto72 написа:
ме смаивате с ваште уникални коли пазара е пренаводнен кеф ти московец за 200 кинта си правиш експерименти с него , кеф ти някои 10г. опел за около 5 бона , кеф ти нова...... за тия 365 Е на вода щях да го подкарам некои московец...... засега това ще пробвам да направя с газта...
Върхът си!!!. Супер е!!! :klatsch: :klatsch: :klatsch:
Master Lusco - помощник
Охладителната уредба на автомобила има 2 кръга - малък и голям. Малкият и мотор-парно. Големият е мотор-радиатор за охлаждане. Принципът е следният - първото нещо което прави двигателя като го запалим е да стопли вода за парното и след няколко минути работа следва да се усети топъл въздух. С такова Пежо не съм се занимавал, затова това което ще напиша също е принципно. Провери 2-те маркучета които влизат в купето колко са топли 3-4 мин. след като запалиш и после когато вече е в работна температура. Ако са топли следва да търсиш проблема в клапата за затваряне притока на въздух към радиаторчето на парното. На някои коли няма клапа за спиране на топлата вода а спират въздуха. Когато я взе имаше ли парно?
25th Hour - специалист
Абсурдно е при Ситроена още по малко при Галопера / което си е Паджеро да няма парно при каквито и да е обстоятелства. Тва с жалузите е крайно архаичен вариант от времената на Мохерите и Вартбурзите... според мен или не е обезвъздушена / не съм наясно сама ли се обезвъздушава системата/ или на ръка или термостата ти не затваря като хората....

Според мен при изправен термостат, изправно радиаторче в таблото, липса на въздух в системата както и правилната работа на мотора / например на газ/ не би трябвало да има проблем.

Ако колата изтива значи нещо от тия неща не е наред а отстраняването на проблема се прави като се тръгва от ефтино към по скъпо.

Аз лично имах същия проблем и понеже съм много умен си смених радиатора, промих системата, промих и радиатора на парното в таблото, смених почти всички водни съединиения а се оказа че глупав термостат на стойност 15 лева просто не е затварял и е държал колата студена през цялото време.

Резултата е първо че няма парно, второ, че мотора е студен и му става зле и трето понеже карам на газ изпарителя ЯВНО не изпарява и няма нормални обороти на празен ход, да не говорим че разхода след смяната на термостата падна с повече от литър а вече сме зима и би трябвало колата малко или много да харчи малко повече....
stefan_gb - специалист
25th Hour прочети цялата тема .....
Johny - майстор
Да си дойдеме на думата. Вчера чак се изпотих в колата - и в пряк и в преносен смисъл. Тя пущината можела да грее на поразия.
С две думи - прохода Петрохан, машините чистят, вятъра нявява, преси по 3-4 метра, отстрани разбира се, но и по-малки по шосето. Така след попаденето в две такива малки преспи, предницата на колата се задръсти тотално - радиатор, вентилатори, престилка - всичко. Разбрах го, когато светна червената лампа и се появи надпис за преграят двигател. Лошото беше, че не можех да спра на момента, за да почистя, защото изкачвах и спирането би било гибелно - нямаше да потегля. Още в началото спрях заради закъсал колега и потеглих с триста зора. Веригите не успях да поставя в снега и виелицата. Единственото спасение беше - парното на "6" и вентилатора на мах, прозорците отворени, защото не се траеше от жега. Казвам си "най-стне се стоплих в тая кола". Да обаче навън -13 г/С и вятъра вкарва сняг в салона. На първото равно място спирам да чистя, но ефекта е минимален. С една степен да намалях вентилатора и лампата светваше - ужас! С големи перипетии стигнах до Костинброд, където на една мивка издухаха снега с пароструйка. И понеже видя, че съм на зор, ми взе 10лв. за услугата - жив и здрав да е!

Накрая да попитам знаещите - дали мога да очаквам някакви трайни послвдствия за дигателя след няколко краткотрайни прегрявания, от 3 до 5 мин?
ieiei - специалист
дали мога да очаквам някакви трайни послвдствия за дигателя след няколко краткотрайни прегрявания, от 3 до 5 мин?
Ако е дизел и минеш без последствия си късметлия =D>
Ако вече няма проблеми със загряването имай едно на ум.
velsi - Почетен майстор
Това, че лампата е светнала няколко пъти не означава непременно, че двигателя е прегрял. Просто температурата е била в критични граници. Според мене няма от какво да се притесняваш.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Нормално ли е това за дизела?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: