Всички имаме коли, нали ?
Стефко - специалист
Откажи се, докато е време. Само с желание не става.
taran - специалист
Колекторите най-добре да ги свалиш (според мен).За тръбите ще ползвам тема от колегите във Фолцваген-форумът http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=302745 .Неразбрах какво имаш впредвид под развалцоване...Боркороната-като си купиш комплекта,ще откриеш размера с шублера.
ralev - специалист
tyrnokop написа:
Колеги, благодаря за вярата във възможностите ми, но за да се престраша ми трябва нещо по-конкретно. Започвам направо:
1. Каква е разликата между медна и термопластична тръба? Да очаквам ли термопластичната тръба да бъде нещо като маркуч, който ще пристягам със скоби за стягане (торк с винт) ?
2. Има ли значение кога се използва мед и кога термопластична тръба?
3. Фитингите за мед най-вероятно ще трябва да се нанизват по тръбата след нейното развалцоване, нещо друго трябва ли да взема предвид?
4. Как да направя разпробиването на смукателния колектор за да монтирам инжекторите без да попаднат стружки в него?
5. Трябва ли някъде по тръбното трасе да навивам резби за фитингите (независимо дали вътрешни или външни), за да знам да търся плашки и метчици? Конкретно какъв размер резба?
6. Какъв е размера на боркороната за пробиване на отвор за пълначката?
Всички връзки при АГУ са с т.н. лещи. Няма развалцоване и резби.
рашкета - специалист
За съжаление батко ти Стефан е прав.И аз мислех, че ще се справиш ама , наистина трябва да се откажеш.
Ще направиш някоя беля.
MamaMy - майстор
На времето и аз си сложих АГУ сам. Причината беше, че нямаше кой. Тогава такива бяха времената, но и уредбите не бяха на сегашното ниво. Знам, че допуснах много грешки поради липса на информация и опит. Ако сега трябва да се хвана, много бих се замислил. Причините са няколко. Бих се хванал за да изпипам нещата, но само след доста консултации с монтажник и гаранции, че после ще мине през него за проверка и настройка. Дори и да си платя колкото струва монтажа. Добрата настройка си иска и апаратура, а без газ-анализатор, трудно. Когато става дума и за ГИ нещата вече са критични. Моя съвет е да се довериш на професионалист.
ieiei - специалист
Добрата настройка си иска и апаратура, а без газ-анализатор, трудно. Когато става дума и за ГИ нещата вече са критични
Беше,но отдавана.Вече има всякаква информация,кабели и софт.Инвестираш 100+лв и малко
труд(+ четене) и спестяваш към 400 при монтажа на ГИ.
Кабела остава за последващи настройки (15лв за 15мин).
perko - специалист
Аз, сам си монтирах ГИ, но имах подробни инструкции както на Газовата така и на кабелите на ЕКУто. Ако не знаеш кои са кабелите за инжекторите, за ламбда сондата, бензиновата помпа и тн, няма шанс да я свържеш. Колекторите ги свалих, преди да ги разпробия и завинтих щуцерите. Доста играчка е, трябва и инструмент да имаш.
За тръбите и конекторите, в специализираните магазини ще те ориентират, те са стандартни. Използват се само медни тръби с изолация. За пълначката и до изпарителя размерите са различни.
Водните връзки ми бяха най-трудни. Много малко място имаше за работа. Един гъвкав удължител за тресчотката ме улесни много да завия скобите на маркучите.
Само тръбата за газта от багажника до мотора ми я прекара майстор, понеже не разполагах с канал. Дадох около 60-70 лв за части и около два дена човъркане.
ГИто е БМС а колата БМВ Е34. Не ми е правила никакви проблеми до сега инсталацията.
За узаконяването - влезнах при първия срещнат газаджия и му казах че така съм купил колата и ако може да ми изкара паспорт. Струваше ми 20 пари и това е.
stiv1961 - майстор
Ако е търсил теча със запалка....
рашкета - специалист
Заради подобни идиоти ще ни разкатаят всички.Ами като не чуват петела що барат?
Ама пуста му беднотия, вместо да даде на някой 10лв ............

Тема "Направи сам монтаж на АГУ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: