• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
bulhomes2 - майстор
Имам едно руско пусково за автомобил, което за съжаление никой в страната не можа да поправи. Не му работят електрониките, а трансформатора казват, че бил "железен" и работи перфектно. Чудя се дали не може да се преправи да си захранвам винтовертите, че от 3-4 нито един не остана със свястна батерия. Някъде четох, че за винтоверта трябвало доста ампераж, тоест по-специално захранване. Качвам няколко снимки на трансформатора. На винтовертите нямам, но да приемем, че са 18V.
Прикачен файл:
Puskovo5.JPG
Прикачен файл:
Puskovo3.JPG
Прикачен файл:
Puskovo4.JPG
Прикачен файл:
Puskovo2.JPG
Прикачен файл:
Puskovo1.JPG
moimoimoi - майстор
еми той трафа е 220 първична и вторичните 36 и 42 волта
инъче е достатъчно мощен-0.63ква
на теб ти трябват 18 волта..........можеш да развиеш половината намотки на вторичната,т.е. да намалиш вторичното напрежение
за изправител си взимаш една грец-плочка kba5010 с радиатор
и гледай да не обуркаш плюс и минус че ще изгори плавното пускане на винттовера
пп сега се сещам че може да пробваш с димер/регулируем ключ за осветление/ свързан в първичната намотка-намаляш димера докато на вторичната не получиш желаното от теб напрежение
ако се получи трябва на димера да му махнеш врътката за регулиране за да не вземе някой да го усили

инъче на винтоверт бош 12-14 волта при максимално натоварване дърпа до 30 ампера
bulhomes2 - майстор
Ще ми се смеете сигурно, но съм много бос по тези работи. Кое е първична и кое - вторична намотка? Предполагам, че първичната е това, в което влизат захранващите кабели (220V), а вторичната - това от което излизат кабелите с малкия ток. Ако е така - това с димера го схванах. Тази грец плочка след вторичната ли я слагам?

ПП. За тия 30А какъв кабел трябва да ползвам?

ПП2. Забравих да те почерпя една виртуална биричка - :prost:
valentin114 - специалист
Да, първичната е входа на 220, а вторичната не е с по-малък ток...с по-голям е, напрежението е по-малко...греца е след вторичната :), а за винтовертите-между 8 и 10 А, това, което го имаш ще те устрои добре.
DirtySouth - напреднал
Точно така , първичната ти е 220 , а другите са по-слабите , но не ток , ами напрежение , греца се слага на вторичната намотка , за да изправи тока , но ако са верни тея 30 ампера ток , си трябва сериозен грец , дето да държи поне на 30 ампера , за димера , нз дали ще свърши работа , понеже не държат на много ток ....

за 30 ампера ток ти трябва и добър кабел - Изчисляваш по закон на ОМ , мощността и виждаш по скалата на европейските стандарти какъв кабел да избереш , принципно на всеки 10 ампера ток се слага 1 квадрат кабел
ins1der - напреднал
аз моя винтоверт, 12 волта, си го захранвам от един траф 12 волтов 20А, само че го храня парарелно на батериите така не натоварвам толкова много трафа, но не съм мерил какъв ток дърпа, иначе този траф ще издържи и ще работи перфектно винтоверта ти :supz:
valentin114 - специалист
DirtySouth, прочете ли поста ми, къде го хвърляш в 30 А :? за винтоверт между 8 и 10 са достатъчни...и съобразно това греца и кабелите...сега мога да направя опитна постановка с винтоверт, захранване, волтмер и ампермер...трябва ли? и да я постна като видео, само, че не съм качвал тук видео, само снимки.
bimbo - напреднал
valentin114 написа:
Да, първичната е входа на 220, а вторичната не е с по-малък ток...с по-голям е, напрежението е по-малко...греца е след вторичната :), а за винтовертите-между 8 и 10 А, това, което го имаш ще те устрои добре.
правилно
bimbo - напреднал
най -добре с някой стар акумолатор от кола
moimoimoi - майстор
e това 30 ампера аз го казах,понеже съм мерил тока на винтоверт бош ,не помня колко волта беше за това писах 12-14,като тока беше на вторичната намотка на трафа,при нормална работа тока е 10-20 ампера,а катоо е на максимална степпен за завиване и максимално натоварване отива на 30 че и повече ампери
надявам се ви е ясно че има разлика между кучите марки и по качествените-т.е. на бош са по мощни моторчетата-от там и по голяма консумация на ток

на колегата трафа е 0.63 ква което е около 630 вата,т.е. при 36 волта максималния работен ток на вторичната е 630/36=17.5 ампера,и това е за продължителна работа,така че пикови стойности по 30 ампера няма да са му проблем на този траф
Последна промяна от moimoimoi на нед фев 05, 2012 9:41 pm, променено общо 1 път.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Тема "Мога ли от пусково за кола да захраня винтоверт?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: