• 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 306
Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
geordgeo - специалист
Аз съм един от тези, дето чакат снега да се стопи, та да яхвам колелото. С градския транспорт е мъка голяма и ще се радвам на пазара да се появат добри мотори, с добри контролери и най-вече добри (литиеви) батерии. За китовете от Конрад още се двоумя, не знам добри ли са, не са ли?! :?
sasko12345 - специалист
Между другото всички внасят тия хъбове а аз се кефя повече на тези другите двигатели дето ти въртят веригата и се слага фрилел нът за да не ти се въртят педалите докато двигателя върти. Хубаво обаче в българия никой не ги внася или произвежда. Абе ас напражо ще питам грййтуол дали немогат да помогнат нещо.
ludiagsm - специалист
zec ingenering написа:
Мотори и контролери ще има, по-евтини и по-леки от конрадските! :2thumbs:
Батерии също (литиеви)! :2thumbs:
E……изчакайте да се стопи снега поне! :) :prayer:
Здрасти колега какво имаш предвид "ще има" дай малко повече инфо че ми стана интересно :)
sasko12345 - специалист
Ще има чушкопеци. Айде нема да чакаме цела година търся за задната гума че вчера се изнервих няма мощност боклука в снега почти никаква.
zec ingenering - специалист
Здравей sasko12345! Не разбрах:

1 Ти на -15 градуса седиш и се возиш (без да въртиш педалите), или изкачваш необработена ски писта?
2 Какво търсиш за задната гума?
3 Кое е “боклука” туй от конрад дет го зе, или друго? :datz:

А чушкопеци ще има ако има чушки, иначе за кво ти е чушкопек! :? :)
pesho135 - помощник
Към sasko12345 - за китовете може би си прав. В крайна сметка контролера е мозъка на цялата операция. Ако е от по-умните няма да позволи да ти се изпекат магнитите и да хвърлиш двигателя.
По отношение на магнитите - ако се поровиш в нета има доста информация за какви разлики става дума. Аз имам и информация от производители и мога да те уверя, че черните магнити могат да бъдат доста различни :)
Това което мога да споделя от личен опит е, че основното нещо което определя класата на електровелосипеда - това е батерията. Тук не става въпрос само за килограмите! Много хора съм видял да си возят децата на столче отзад (включително и аз го возих моя докато не се уголеми прекалено). Така, че поради една или друга причина може да се преглътнат килограмите на оловните акумулатори (ако си здрав мъжага; ако си от нежния пол не знам...), но това не е всичко. Съвременните литиеви акумулатори (освен че тежат 1000% по малко от оловните), имат доста по-дълъг живот, по-ефективна тяга и се зареждат 3-4 пъти по-бързо.
scoot - напреднал
Най добре задната гума да се слага на Чушкопека и да търси женската фурна ....

Може и без задната гума а за отпред ще ти трябва:))
sasko12345 - специалист
Верно ли магнитите са топло податливи това не го знаех. А мога ли да пусна на 48 волта системата като е за 36 защото май е доста по добре.
scoot - напреднал
Всичко може даже и на 69 волта работят :prayer: :axe:
pesho135 - помощник
sasko12345 написа:
Верно ли магнитите са топло податливи това не го знаех. А мога ли да пусна на 48 волта системата като е за 36 защото май е доста по добре.
Ето една примерна таблица с характеристики на магнити:
http://www.kjmagnetics.com/specs.asp
Можеш да видиш в първата колонка "вид материал", че има доста модификации. Дали са на една цена? По надолу можеш да видиш температурите над които магнитите започват да губят свойства. Така че внимателно с "изпичането"! :)
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 306

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: