• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
maptod - специалист
Парното е с една степен - включено и изключено. В тоя студ парното му е меко казано смешно. Може ли по някакъв начин да се вдигнат оборотите на мотора за да духа повече?
ZEDYCUS - майстор
Може, като го смениш с друг, който си има фабрично заложени 4 степени. Иначе няма да стане.
Проблема да не е като на Фолксвагените, в ключа има една медна ламаринка, която от нагряването се криви и остава само 1 или 2 степен, па може и никоя да не работи. Винаги ли така е работел вентилаторът. :?
maptod - специалист
Ами не степента е една просто включен и изключен вентилатор. Искам да го направя да духа по-силно.
joro39 - специалист
някак си трябва да му вдигнеш напрежението.
ArturDent - Почти Безобиден
joro39 написа:
някак си трябва да му вдигнеш напрежението.
...И след час работа да го изхвърлиш.
Но внимавай трябва да си там като се запали...
rutaro - специалист
Като начало разглоби около ключа и виж да няма някое съпротивление вързано, или му откачи буксата и му подай 12в за да видиш дали върти по силно.
moimoimoi - майстор
за всички който не знаят как изглежда копчето от което се включва вентилатора
явно плъзгача се е прецакал или нещо електрониката
доколкото виждам има отделен плъзгач за скороста на вентилатора и отделно за регулиране на дебита-най вероятно клапа-може жилото за клапата да се еоткачило и тя да си стой в някакво полузатворено положение

Прикачен файл

uno.jpg
uno.jpg (106.39 KиБ) Видяна 3818 пъти
valentino76bs - майстор
maptod написа:
Парното е с една степен - включено и изключено. В тоя студ парното му е меко казано смешно. Може ли по някакъв начин да се вдигнат оборотите на мотора за да духа повече?
Останалите работи наред ли ти са клапи ,филтри, термостати и радиаторчета?
1115 - специалист
Освен това на уното парното взима въздух горе при чистачките и може да е пълно с листа.
А аки има филтър, който не е сменян 1...2г може да е запушен.
hladnia - специалист
1115 написа:
Освен това на уното парното взима въздух горе при чистачките и може да е пълно с листа.
А аки има филтър, който не е сменян 1...2г може да е запушен.
Почти всички коли, имат приточен въздух от вън ,и повечето шофьори не осъзнават че зимно, и лятно (горещо) време клапата на рециркулация трябва да е затворена.
Защото едно е да загряваш вече стопления от купето въздух и друго външен при миносови температури.
Ако това е таблото то от много работи зависи.
1.Копчето за температура
2. Копчето за рециркулация на OFF
3. Копчето за вентилатора MAX
Пробвал ли си, когато местиш плъзгача дали се усеща промяна на обороти на вентилатора.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Тема "Как да вдигна обороти на мотора на парното на Фиат Уно 1.0?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: