Всички имаме коли, нали ?
LazarGanev - "Велик майстор"
Съвременните акумулатори не искат почти никакви грижи. Искат само да си поддържаш стартера, искат да ти работи подгрева, искат да ти е добре релето за зареждане, искат да ти са добри клемите и да правят добър контакт - такива косвени грижи
рашкета - специалист
fox_vt написа:
Колата ми е тди и си иска як акумулатор
Ейййй, като започнете да се цепите направо умирам.Какво означава як?Имам един 180 А/Ч от камиона искаш ли да ти го пратя?И има ли значение да ли е TDI, SDI, TDCI,DTI или още някакво "д".
Завода си е написал какъв да е и няма нужда да купувате по-мощни.
Гига ват мисля са на добра цена-качество.
fox_vt - майстор
LazarGanev написа:
Съвременните акумулатори не искат почти никакви грижи. Искат само да си поддържаш стартера, искат да ти работи подгрева, искат да ти е добре релето за зареждане, искат да ти са добри клемите и да правят добър контакт - такива косвени грижи
Я виж колко грижи за акумулатора написа :lol: косвени не косвени всички водят до едно нов акумулатор.
Ейййй, като започнете да се цепите направо умирам.Какво означава як?Имам един 180 А/Ч от камиона искаш ли да ти го пратя?И има ли значение да ли е TDI, SDI, TDCI,DTI или още някакво "д".
Ми има значение да ти кажа монбат 75Ач мре ама с по кадърен акумулатор няма да е така,а монбата ще върти по голям по кубатура но безинов двигател като си купя нов.Як имам предвид с як стартерен ток щото има обикновенни има и с повишен такъв при еднакви Ач.
рашкета - специалист
А сигурен ли си , че всичко по колата ти е на ред???Аз примерно съм ползвал Монбат 6 години и не съм го свалял от колата.Само доливам водица като се изпари и те така.Ама интересно ми е защо написа , че колата ти е TDI?
Има някакво значение, или се хвалиш, или що ли??
Johny - майстор
Бат не бат, най важното е пусковият ток да е достатъчен, според предписанието на производителя.
fox_vt - майстор
рашкета написа:
А сигурен ли си , че всичко по колата ти е на ред???Аз примерно съм ползвал Монбат 6 години и не съм го свалял от колата.Само доливам водица като се изпари и те така.Ама интересно ми е защо написа , че колата ти е TDI?
Има някакво значение, или се хвалиш, или що ли??
Е добре не само ТДИ ами изобщо дизел то реално чист дизел ще запали по трудно от ТДИ,но както и да е.И да спомена монбата на колата ми е купуван 2007 година на първата година му долях вода в едната клетка,при 2 г гаранция и надписи Maintenance Free от този тип http://akumulatori.produkti.point.bg/ак ... +free/1942.Та не се сещам първите две зими как палех ама се сещам последните три как паля.Сега някой ще каже ти кво искаш от 5 годишен акумулатор-искам 5 ама качествени щото като го дам на бащата на бензиновата и той му натаралянка още 5 и айде монбата мн добри били.
рашкета - специалист
Лисунгер, вземай нещо скъпо тогава да ти е мирна главата.Аз уважавам дизелови ама само камиони :lol: :lol: :lol: .
Не, че е гаранция като вземеш скъп де..........
GROHE Bs - специалист
Ами моята печка пък е HDI=комън рейл модерна работа уж.Акумулатора е необслужваем Бош Силвър с 680 А стартов ток.Всичко хубаво ама колата я взех преди 1 месец от едно префърцунено гъзе дет сигурно не знае къде е акумулатора и в яките студове си пролича.Съответно сваляне зареждане в къщи-сега батерията се сцепва да върти и съответно да пали 2л дизелтак и в най-яките студове стигнали до Бургас.
рашкета - специалист
Грое,морски, писано е 1001 пъти.Ако акумулатора е наред и зареждането също, няма нужда от зареждане в къщи. Независимо от това гъзе или кукличка е карала колата.Скоро ще го разбереш.
GROHE Bs - специалист
Рашкет батка поучил съм ги малко работите в ел.паралелката на автото-Бургас.Не казвам че съм ги научил но имам ариометър да му измеря гъстотата ама нема къде да му го завра на пустия бош и да разбера как е положението имам и къде да го наг..я с товарна вилка ама още не съм стигнал до там.А и от както съм я взел са само кучи студове и лед и не я карам често така че е нормално да падне акумулатора.А когато се наложи да го свалям беше -18 и колата не можа да запали веднага и се наложи помощ от комшия.Заредих го за да съм сигурен че следващото такова палене на баси кочана ще е успешно.Поздрави.
П.С. Съгласен съм с теб но трябва да отчетем фактора бездействие на колата и ниски температури тогава изрядното състояние на автомобила не играе.

Тема "Много интересно зарядно за акумулатор на трактор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: