• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
pavelari - майстор
fikata написа:
Грешка,приятелю. Пусковият ток при развъртане в звезда е ТРИ ПЪТИ по малък отколкото при директно пускане на двигател предназначен да работи в триъгълник.Това също се учи в училище.Лесно се доказва с формули,но не е е независимо от начина на свързване,при това захранващо напрежение за запазване на мощността токът е един и същ.
Момче - далече си от истината и си го написал вече. Нищо не си научил в училище а цял ден търсиш отчаяно инфо в нета и бълваш глупости и то противоречиви и разнородни -- т.е. измишльотини за разлика от мен - аз поддържам една теза и я отсоявам до край.
НЯМА КАК пусковия ток да е три пъти по-голям - освен ако не си измислил НОВ ЗАКОН НА ОМ
ВНИМАНИЕ!! Съпротивлението е еднакво, прилагаме напрежение със стойност 1.73 по-голяма и ФИКАТА ВАДИ ТРИКРАТНО ПО-ГОЛЯМ ТОК!! Жалко и за Джони, който те подкрепя в умопомрачението ти... Толкова разбира и той - след като до сега и дума не обели по темата но си сипва - сипете си по водичка.
pavelari - майстор
fikata написа:
Просветлете ме защо на табелките пише триъгълник/звезда,220/380Вт.
Johny :) ме е изправарил вече, ама и аз да си кажа думата.
Този надпис означава,че на фазовата намотка на двигателя Uф трябва да се приложи напрежение 220V.
Т.е. двигателя трябва да се свърже в триъгълник, ако трифазната система е с 220V линейно напрежение.
При нея фазовото е 127V. Тази система няма приложение у нас.
За нашата система 380/220 V намотките на двигателя трябва да се свържат в "звезда" чрез пластините/мостовете/ в клемната кутия.
Johny :partyman:
опа опа опа ттова днес от мен ли го научи.. или поне такива примери съм ти давал по-нагоре
pavelari - майстор
fikata написа:

И ако се върнем към темата. При една и съща номинална мощност Рн за която е конструиран,ако един двигател свързан в звезда,а друг - в триъгълник работещ на същата мощност , токът им е един и същ независимо от различното им свързване.
Ето и първия въпрос към почерпения Джони тази вечер.
Кой написа това и верно ли е то?
Johny - майстор
Лелееееее, аз пия ти се напиваш! Къде видя по-голям ток, когато пише по-малък. :razz:
Аз с тебе не искам да споря.
pavelari - майстор
а е вие го получавате само при делене при умножение, зависимостта не е така :) много степраволинейни

имаш въпрос Джони
pavelari - майстор
ще го напиша специално за Джони
Съпротивлението е едно и също.
Прилагаме по-ниско напрежение с 1.73. С колко е по-малък тока?
демек два въпроса
lubomirlz - специалист
Токът при пускане в звезда е 1,73 пъти по-малък, пусковият момент намаля 3 пъти. Това е от мен, а в спорове не ми се навлиза :drinkers:
П.П говоря за пусковият ток и момент, да не се зачекне някой :-D
pavelari - майстор
Първото мнение по темата в което няма нито една грешка...
Любчо за това говорим - за тока - за това ни питат.. Некои хора, обаче, толко не ме понасят, че са готови да измислят нова собствена наука само за да ми спорят и така убедително да разказват за техните формули...
На фиката ако му дам 6-те извода на една помпа 110 Киловата ще припадне ама в нета нали нищо няма да гръмне пори наред даже и поддръжници със стаж има.. Пуснал съм десетки мотори с мощност над 100 киловата и ако разсъждавам като него да са ме очистили до сега.
tehribo - специалист
Някой ще обобщи ли нещо, с което всички са съгласни, щото тотално се обърках вече и ще си скъсам бележника.
lubomirlz - специалист
Малко офтопик
Техрибо гледам си от Пловдив и си млад, та не знам дали ти е преподавал всеизвестният Жак Асса в Тета, та отвори си учебника му по електрически машини и апарати, не е нужно да си късаш бележника :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Кога тока е по голям" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: