• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 20
Всички имаме коли, нали ?
kotyo - специалист
Ако нафтата се е удървила, това в резервоара няма как да стигне до двигателя, докато времето не се постопли. Ама тогава и без него буса ще си пали. Дура люб със сигурност не повишава компресията, хубава смазка е, може и да има някаква полза от нея, но не и за това. Като бях по-млад и глупав съм го пробвал и то на бензинов двигател 0,9л., файда никаква. Имал съм и транзит 2.5 дизел '91г. До -7-8С пали само като му покажеш ключа, после вече включва подгряването и му трябва 0,5-1 оборот.
майсторе - напреднал
Вчера се консултирах с един колега,има транспортна фирма.Каза,че ползвал профилактично добавките на дуралюб за двигателно и трансмисионно масло с цел удължаване на живота на скоростната кутия,диференциала и двигателя .
За моя случай ако много съм изпуснал компресията,имало нова добавка за двигателното масло на Дура люб ,която правела по голям вътрешен наклеп и така се възтановявала компресията.
Днес си поръчах от новата ДУРА ЛЮБ и тази за нафта,утре ще ми доидат
kotyo - специалист
Ако са пуснали нещо от рода на мотор ъп, универсален модификатор и прочие, дето съдържат тефлонови добавки- може и да има някакъв ефект. Ама ако много си го изтървал двигателя, не очаквай чудеса.. А добавките против желиране се сипват в течна нафта и то желателно при положителни температури. Така се смесват добре и имат нужният ефект като стане -20С.
Ако твоята е станала на кисело мляко- забрави.
майсторе - напреднал
Като ми дойдоха добавките от фирма ДУРА ЛЮБ България,веднага изсипах в резервоара дизеловата горивна дуралюб ъпер цилиндър и заредих нафта до капачката.После при майстора налях и новата двигателна добавка на дуралюб Pour&Go.
За сега мога да се похваля ,че сутринта запалих сам.Вярно при само -7.Минал съм само 300км и още немога да кажа какъв ефект дава дуралюба,за сега само двигателя започна да работи помеко
Продължавам наблюденията и ще ви кажа
25th Hour - специалист
Наблюденията са ясни- до 80% по малко пърхут. Има някои видове добавки, които вършат някаква работа, но повечето са в акъла на потребителя. Тефлона като добавка има хубави характеристики, защото има ниска стойност на триене, но задръсти ли нещо ще стане зле положението.

на много рахлопан двигател може и да спаси положението за някакво време, но на хубав мотор се слага хубаво масло и край...
майсторе - напреднал
До преди месец бях абсолютно на твоето мнение,АМА сега не.
Вярвах,че ако сменям маслото редовно с хубави скъпи масла е достатъчно , АМА не.
След ката сложих ДУРА ЛЮБ POUR&GO в двигателя,вече минах към 800км,работи коренно подобре от преди.
Пробай и ще коментираме
25th Hour - специалист
Всеки има право на мнение и избор. Реално няма нито икономия на гориво, нито на ресурс на двигателя... просто добавката отлага неизбежното... на нов мотор ако е била толкова напреднала технология щеше да се слага фабрично а не знам за такова нещо. Гледам и по високотехнологичните спортове също ползват масла без тия бози вътре.


Силно ме съмнява Шел, Елф, Тотал, и там всички огромни фирми да им е проблем да сметнат процент тефлон или производните му, който да сложат в маслата си... синтетичните масла пък имат от всичко по достатъчно.

Не вярвам производителят на модификатора или дура люб да има подобен ресурс за разработка на масла и добавки..

И понеже знам, че тук четата хора вярващи в световната конспирация и срещу ДВГ ще пиша, че мотора просто има ресурс и не за да се скапе по скоро производителите не слагат боза в маслото..

Писал съм някъде по-горе за вредата от подобни добавки, главно миещи и антиоксиданти... стар мотор, ново масло+ добавка- биелните лагери наистина се измиват, но започват да тропат а гняста се качва и запушва маслена магистрала- резултата, дупка в блока колкото юмрук, бутало на трътка, биелата на парчета, картера дрънчи като касичка със стотинки... отворихме двигателя и видяхме маслените магистрали на какво приличат....качило е всичко нагоре и направило простотията...


За скоростни кутии и дифове по съм съгласен да има ефект, там налягане почти няма, температурата е ниска и.т.н.
Chefo77 - майстор
Производителят е предвидил някакъв ресурс при употреба според неговите предписания - смяна на масло с еди-какви-си параметри на еди-какви-си километри (или период). Обаче все някой ще се намери по-умен от инженерите, да сложи по-тънко или по-дебело масло, ще пропусне да го смени, ще гледа да мине метър ...
Най-елементарното - има много корави кутии, но има и не много добре изчислени. Но всяка може да бъде прецакана, ако не и сменяш маслото, а тя е изчислявана за смяна. И се почва - тея кутии - голям боклук. Не са боклук, хората са написали - на всеки 40 000 км (да речем) маслото се сменя с еди-какво-си. Е няма братче, "на Москвичите да не сме го сменяли" ... и въпросът приключва. Не е само с маслото на мотора и кутията, масло на хидравликата, антифриз, спирачна течност ... до живот :) Ми не е така.
А винаги е по-добър вариант да се направи ремонт на мотора, отколкото да наливаш някакви химии и след година пак да правиш ремонт. Само дето след година може би ще е по-скъп.
Пък много правят нещо друго (КУРВЕНСКО) - наливат добавка и продават колата.
майсторе - напреднал
По принцип съм много критичен човек.Бих го разбил на пух и прах.НО за сега ДУРАЛЮБ се държи много добре.
При положение ,че дадох 76.50 за двигателната добавка DURA LUBE POUR&GO и ми дават 80 000 км удължен пробег,за после мога направо да го подаря.Колко би ми излязъл един основен ремонт ???
ArturDent - Почти Безобиден
Chefo77 написа:
Не е само с маслото на мотора и кутията, масло на хидравликата, антифриз, спирачна течност ... до живот :) Ми не е така.
Уф на мене от това ми се доплаква. При мене трябва да се сменят със всяка смяна на маслото на двигателя и маслото в скоростната кутия (добре, че е долу горе евтино), масло в раздатъчната кутия и предния и задния диференциал.
Абе към 15 литра - все едно карам камион.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 20

Тема "Маслата- кое, какво, как да изберем" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: