Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
Дистанционното е ОК - нямам грижи с достъпа. А и то няма касателство към проблема - няма да ме пуска вътре или няма да отключва/заключва, ако е от дистанционното.
Силно се надявам да излезе право момчето от сервиза :)
рашкета - специалист
Chefo77 написа:
Силно се надявам да излезе право момчето от сервиза :)
Аз също,......аз също.
Chefo77 - майстор
рашкета написа:
Chefo77 написа:
Силно се надявам да излезе право момчето от сервиза :)
Аз също,......аз също.
Щот' ти писна от мен, нали :) :)
Chefo77 - майстор
Днес поразглобих куплунга на релето ... доколкото можах, разбира се, а то не е много. Но пък за сметка на това изтървах едното винтче. Не че не може и без него де :)
Почистих с парцалче, набутвайки тъъничка шкурка от външната страна на крачетата почистих въпросните, пръснах с една химия за почистване на нагар и какво ли не още, леко закривих крачетата на релето ... Абе няма проблеми засега, но може да го направи по всяко време. Днес преди да почистя, за 50-60 км го направи 2 пъти. След почистването нямам километраж още.
Chefo77 - майстор
Пак съм аз :-D

Както си вървеше, в един момент угасна. Познато. Не само че не искаше да запали обаче, ами като заключа с дистанционното, се отключва сама. Няколко поредни пъти го направи - изобщо не искаше да включва чек-а (и подгрева) и не мога да я заключа. Отворих багажника, изкарах инструмента да слагам наново резервния кабел и ... тоците и дойдоха.
Обадих се на Къци от единия Ровър-форум (много му благодаря за отзивчивостта!!!), надълго и нашироко си поговорихме с момчето, и по негов съвет проверих Main Function Unit - червената кутийка зад бушониерата. Т.е. махнах бушониерата заедно с всичките букси, които бяха на нея, отворих кутийката, гледах умно ... После сглобих всичко обратно, проверявайки всеки кабел с издърпване откъм буксата и поливайки обилно с контактен спрей. Добрата новина е, че всичко успях да закача правилно - колата запали Потенциално по-добрата новина е, че за разлика от другите пъти след появата на проблема, подгрева светна веднага - иначе светваше 2-3 секунди след като дам на контакт. Много много пъти даване на контакт и всичко си беше ОК. Да се надявам, че там ще да е било разковничето.
Иначе ошамарих компютъра и реленцата отпред при работещ мотор - е не трепна тоя двигател.
Пак ще пиша, да знаете!
inspo - майстор
Chefo77 написа:
Пак съм аз :-D

.... Отворих багажника, изкарах инструмента да слагам наново резервния кабел и ... тоците и дойдоха.
...
Chefo
Ако пак имаш проблем, виж да не ти си е заголил някой кабел от тези които са в задната врата при сгъвката.
Не знам при ровърите как е решено преминаването на кабелите от купето към вратата.
Но на моята целия сноп се беше заголил.
От студа кабелите стават много твърди и при определени условия буквално се чупи изолацията като отвориш вратата.
От там може да произлязат какви ли не бели.
pavkatay - майстор
Направо ми дожаля за теб. Не мога да помогна, но темата я следя от началото. Само знам, че такива откази(непостоянни) са най-неприятни.

пп Таман щях да се пошегувам да го ма'неш тоа 'Роувър' и си земи един 'Гоуф' и се сетих за тази тема viewtopic.php?f=36&t=37065 :)
Chefo77 - майстор
Инспо
Прав си, но при моята няма заложени такива проблеми - моята е седан и кабелите са достатъчно отпуснати и никъде не се опъват. Този проблем го имат 400 хетчбек и 200 - при тях кабелите се опъват, оголват, окъсяват и може да стане мазало. На старата се разминах само с бушон при 3 оголени кабела :)
Почти всички 200 са имали проблеми с тези кабели и с маркучето за задната чистачка - то пък е от лявата страна. Но седаните го нямат. То те имат 4 кабела, на хетчовете са 12 или 14 :)

Павка, Ровъра не го махам за нищо на света! Невероятен автомобил, колкото и да плюят марката. Имах 200 бензин (от онези, с проблемната гарнитура), супер доволен бях, сега с 400 дизел задоволството само ескалира. А тези проблеми може да ги има всяка кола от нейното и следващите поколения, без значение марката. При 10 км кабели, все някъде нещо може да приискрява :) :)
А Фолксваген (камо ли Голф) не искам да се снимам до него, камо ли да имам такава. Нищо лично към собствениците, колите са си хубави, просто не ги понасям :) :)
Chefo77 - майстор
Мдаа, моята сага продължава и се надявам, че наближава края си.
След интервенцията от неделя ефект общо взето нямаше. Сутринта пак загасна няколко пъти, по пътя към Бяла за първи път загасна така, че и километража, и оборотомера слязоха долу - тотално, все едно някой дръпна целия шалтер. На Бяла проверихме и изчистихме всички бушони в двигателния отсек - този на Check Engine-а леееко беше окислен. Отворихме кабелния сноп на компютъра, няма скъсани кабели ... След това по време на прибирането го направи 2-3 пъти, а в града се скъса от прекъсвания. Пред къщи свалих външната бушониера, прегледах всички кабели, всички букси бяха намазани с някаква бяла грес. Затворих, отидох на оглед - никакви проблеми. И като реших да тръгна оттам, при завъртане на ключа - Check Engine и подгрева изобщо не светнаха. Няколко пъти въртях ключа - нищо. С кабела се прибрах, но през цялото време светеше Check-а. Днес сутринта пак беше така, следобяда пак ... Затова си мисля, че решението е близо. Момче от форума ми е изпратил компютър вече, да проверя дали не е от него.
Между другото, вчера пробвах имобилайзеза - заключих с дистанционното, оставих го на 15-ина - 20 метра и отключих с ключа, после опитах да запаля - имобилайзера пищи и не можах даже да завъртя - блокировката е И на стартера.
Утре съм на преглед при един гений на автоелектрониката, да видим какво е неговото мнение по въпроса :)
LazarGanev - "Велик майстор"
После аз ще те пратя при друг :cool:

Тема "Да видим има ли спецове по дизелите - Изи не ще да пали" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: