Преди да се впусна в темата нека поясня че съм наясно с нещата ,но просто искам да си почешем клавиатурите , пък и да видя някое друго мнение.
И така - в антифриза на едно Ауди се появява малко масълце ( естествено във вид на майонеза) . Количеството е малко след смяна на антифриза бяха необходими 1500км. за да започне да се забелязва лека мазнотия в разширителният съд.
Не се забелязва спадане на нивото на маслото в картера ( драстично все пак моторът е на 160 000км.)
Та въпроса е - като се има предвид цените в Испания за труд (от 40 до 70 евро/час) наложително ли е да се губят тези пари т.е. при малкото количество масло бихте ли карали така или ?
И така - в антифриза на едно Ауди се появява малко масълце ( естествено във вид на майонеза) . Количеството е малко след смяна на антифриза бяха необходими 1500км. за да започне да се забелязва лека мазнотия в разширителният съд.
Не се забелязва спадане на нивото на маслото в картера ( драстично все пак моторът е на 160 000км.)
Та въпроса е - като се има предвид цените в Испания за труд (от 40 до 70 евро/час) наложително ли е да се губят тези пари т.е. при малкото количество масло бихте ли карали така или ?